Pagina's

vrijdag 26 december 2014

#4: Bewustwording met een Olympisch randje

Lieve lezers,

Deze update iets later dan gepland maar:

Afgelopen zondag was de laatste dag dat ik met een aantal vrijwilligers ging inpakken voor de Kerstactie in mijn buurt.  We hadden de maandag en de woensdag al gedaan, de vrijdag heeft Elena mijn compagnon wederom binnen deze actie samen met nog meer lieve vrijwilligers op zich genomen. Maar er was gelukkig nog de zondag en toen hebben we de rest ingepakt. En rest was er genoeg. Er kwamen zelfs nog meer lieve mensen spullen brengen. Sindsdien loopt mijn hart over van liefde......

Kijken jullie mee?! 

- Ik had op zaterdag weer een dag op mijn huishouden uit te stellen want mijn huis lag vol met dozen. Een gulle gever bracht 10 dozen met sieraden boxen. De dozen heb ik leeggemaakt want die konden we zondag weer gebruiken als verpakkingsmateriaal. 


- 40 van deze prachtige sieradenboxen ik zal er binnenkort een #DIY over schrijven want uiteraard heb ik er zelf ook 1 gehouden maar er zijn ondertussen ook heel wat mensen blij gemaakt hiermee. 


- Zondag druk aan de slag in Huis v/d Wijk Olympus! Sunny en Kirsty waren ook van de partij om vrijwillig te komen helpen inpakken. 


- De kerstpakketten zijn geheel in stijl. We zorgen dat iedereen aan z'n trekken komt. Dus we verwennen mensen niet alleen met etenswaren maar ook met cadeautjes of (tweedehands) boeken/ kleding/sieraden/speelgoed en verzorgingsproducten. HelloFresh ( www.hellofresh.nl) en Greetings From NL Souvenirs ( www.greetingsfrom.nl) hebben ook gedoneerd. En natuurlijk Miss Green (www.missgreen.nl) ziet het er niet feestelijk uit?! 


- En nog meer mensen aan de slag. Julie heeft naast haar project 'BuurtBuik', ook de handen uit de mouwen gestoken. Maar B een collega uit m'n werk in de kinderopvang een welzijnswerker in hart en nieren en J van buurthuiskamer 'Welkom'hebben ook hard gewerkt en hebben ervoor gezorgd dat bepaalde pakketten voorzien werden van mooi inpakpapier dat ik gedoneerd had gekregen van 'Wanuskéwin' (www.wanuskewin.nl) 


- Buurvrouw N verdiend een lintje.... Wel drie dagen heeft zij zich ingezet binnen deze actie en dat geheel vrijwillig! Chapeau! 


- Na hard werken, zweten, ploegen staan de boxen klaar om te worden uitgedeeld. Afgelopen maandag konden clienten van PuurZuid, Welkom en Alle Handen Helpen allemaal een pakket op komen halen. Het eindresultaat en dat volledig low budget maar met de middelen die er bestaan en veel kosteloos materiaal...... ❤️ 


Afgelopen maandag heeft iedereen met succes een pakket opgehaald. Aangezien er nog potten appelstroop en groente over was, heb ik dat samen met B gedoneerd aan De Regenboog Groep en Het Stekje in de Pijp. Ook hebben N en Julie hetzelfde gedaan binnen Amsterdam en hebben zij het Leger Des Heils, Jellinek en HVO Querido voorzien van deze spullen. Daar waar deze actie in eerste instantie alleen voor de Olympiabuurt was bestemd hebben we uiteindelijk de restjes gedoneerd aan doelgroepen die dit ook heel goed kunnen gebruiken. 

WANT JAWEL HET EINDRESULTAAT VAN DEZE ACTIE HEEFT 400 !!!!!! MENSEN BLIJ GEMAAKT !!!!! 

CHAPEAU VOOR IEDEREEN DIE DEZE ACTIE TOT EEN SUCCES HEEFT GEMAAKT!!!!! ❤️ 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter