Pagina's

woensdag 22 april 2015

Dááág Blogger, Hoi Wordpress

Lieve lezers en trouwe volgers,

Na bijna 3 jaar bloggen via Blogger, was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik merk aan alle kanten dat mijn blog uit z'n jasje aan het groeien was en heb dus besloten om wat professioneler te worden en over te stappen op Wordpress. 



Er zal qua inhoud niks veranderen. Ik blijf jullie 'Groene Wereldverbeteraar' en zal daarop verder bouwen in Wordpress. 

Het voordeel is dat ik uit kan breiden en mij professioneler op kan stellen naar bedrijven, PR bureau's en dergelijke. Het is toch een pré als je verder wilt komen binnen het blog wereldje en ik voel dat ik die uitdaging nodig heb. 

Jullie zullen vanzelf zien wat voor leuke positive input dit zal geven en daarom wil ik jullie vragen om mij te gaan volgen in wordpress. 

Check deze site: www.degroenewereldverbeteraar.wordpress.com 

Ik wil jullie bedanken voor deze mooie tijd bij Blogger en graag tot ziens! 

Xx Maartje 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter