Pagina's

donderdag 26 maart 2015

SlowJuicer recepten top 5!

Lieve Lezers,

Zoals jullie wellicht weten ben ik sinds begin dit jaar de trotse mama van een Versapers Slowjuicer. En wat is hij sterk. Alles wat ik wil dat hij perst, perst hij. Ook is hij goed uit elkaar te halen en schoon te maken. En is het gewoon een designer item op mijn aanrecht.




Mijn top 5 lekkerste sapjes:

1: 2 mandarijnen, 1 sinaasappel, halve pastinaak, zakje worteltjes, halve citroen en honing.

Dit sapje is een krachtige elixer. Zeker als ik mij niet top fit voel is dit een heerlijk drankje om de dag mee te beginnen. Je schilt de ingrediënten die een schil bevatten en snijdt ze in stukjes. Vervolgens gooi je ze in de slowjuicer en zet hem aan. Als het SAP geperst is roer je het nog even door en schenk je het in je glas. Daarna voeg je een theelepel honing toe.



2: een zak spinazie van de markt, 1 komkommer, 3 stengels bleekselderij en 2 Granny Smits'. Dit sapje is verfrissend. En een echte dorstlesser. Misschien ben je een beetje afstandelijk als je naar de ingrediënten kijkt. Maar je voelt je kip lekker nadat het op is.



3: bevroren bosvruchten van de supermarkt, 1 granaat appel, 2 sinaasappels, en een komkommer. Oei! Dat is een zure combinatie! Je moet er maar van houden! Maar weet wel dat hij boordevol vitaminen zit! Ik ben fan! 



4: 1 stronk broccoli, een halve zak boerenkool van de markt en een cupje tarwegrassap. Dit sapje is niet echt heel lekker. Maar daar doe ik het ook niet voor. Als ik merk dat mijn ijzer behoefte moet worden aangevuld is 1 glas van dit wat melige sapje voldoende om mij weer te laten huppelen! 



5: 4 peren, 1 komkommer, een halve theelepel gemberwortel en een kwart madame Jeanette peper. Hier heb je echt maar een half glas voor nodig want je staat echt in vuur en vlam! Maar ontstekingen verdwijnen als sneeuw voor de zon! 


Wat zijn jullie favorieten ?! 

Laat een reactie achter !

En vergeet mij niet te volgen:


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter