Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

#DIY: Pimp Your Plaster Cast

Zoals jullie weten zit ik met een knieblessure. En afgelopen woensdag is duidelijk geworden dat mijn kniebanden gescheurd zijn en m'n kruisbanden verrekt dus moest er toch een gips omheen.



Vandaag heb ik een #DIY voor jullie waarvoor ik zelf niks hoefde te doen. Ik had namelijk mijn nicht uitgenodigd die tattoo artiste is. Zij kan ontzettend mooi tekenen dus ik had besloten dat zij mijn al knalroze gips wel even kon voorzien van een mooie print!

Wat heb je nodig:

- Een potlood en een gum.
- een ledemaat in gips ;-)
- watervaste stiften in verschillende diktes.
- concentratie en geduld.

To do:



- Schets met een potlood eerst een ontwerp op het gips. Je kan het dan bij een foutje nog weghalen met de gum. 

- Als het ontwerp definitief is kan je het invullen met de watervaste stiften. 

- eventueel kan je het nog inkleuren met kleurstiften. Maar aangezien mijn gips al knalroze is was dat niet nodig. 

Resultaat:

Voorkant:


Achterkant:


Ik ben ontzettend trots op het resultaat en blij dat mijn nicht dit heeft kunnen doen! 

Wil je nu een echte tattoo.... Bekijk dan eens haar site: 

http://eternaltattoosbysimeon.nl 


Wat vinden jullie van het resultaat?

Laat een reactie achter in de comments!

Vergeet mij niet te volgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter