Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

L'Occitane: Fleurs de Cerisier

De eerste zonnestralen hebben zich al laten zien, de vogels zingen er vrolijk op los en hier en daar komen de narcissen en de krokussen boven de grond! 

Het is Lente!

L'Occitane komt met een heerlijke nieuwe lijn van fruitige kersenbloesems uit de Provence: 

              " Fleurs de Cerisier "

Uiteraard zijn er meerdere producten te koop maar ik mocht onderstaande producten voor jullie reviewen.


                 'SHOWER MILK'

          

Zoals jullie kunnen zien is deze shower milk verpakt in een mooie vormgegeven fles. De kersenbloesem staat erop afgebeeld wat ik persoonlijk heel chique vind. 

De milk is wat sterk van geur en dat had van mij iets milder gekund. Buiten dat is de milk wel heel verzorgend en laat het een olie achtig laagje achter wat de huid goed beschermd. Er zit een subtiel dopje aan de bovenkant wat ervoor zorgt dat er niet meteen heel veel uit komt. Zo kan je er lang mee doen en het is ook heel hygiënisch! 

Deze fles bevat 250ML en kost:
 €14,50.

                 'EAU DE TOILETTE'


Wederom is deze fles versierd met de kersenbloesem! Dat siert de fles enorm ook omdat hij van glas is. Een 'Eau de Toilette' doet het bij mij altijd goed omdat de geur minder heftig is als bij parfum. En je deze ook wat meer verspreid kan aanbrengen zonder dat het overdreven wordt. Daarom vind ik deze geur in deze substantie een perfect cadeautje om de lente mee te starten! 

Deze fles bevat 50ML en kost: €36,00.

Deze producten zijn te koop in de boetieks en in de webshop van: L'Occitane !!


X and Follow is Sexy! 



© Deze producten heb ik ontvangen om te reviewen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter