Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Review: Petit&Jolie

Vandaag review ik voor jullie een aantal producten uit de baby verzorgings lijn: 'Petit&Jolie' van Esther Kedderman.


"Esther: toen ik zelf zwanger werd ontdekte ik dat er nog geen natuurlijke baby verzorgings lijn bestond. Ik wilde graag een puur product precies zoals een baby is"


De Verzorgings producten van Petit&Jolie zijn dus 100% natuurlijk zonder chemische toevoegingen.

Aangezien ik op meerdere kinderdagverblijven werk, vriendinnen heb met kinderen én zelf een gevoelige huid heb,  nam ik de proef op de som om: de handzeep, de baby massage olie en de baby billencréme te testen. 


- Handzeep:


Wat direct op valt aan de handzeep is dat dit product verpakt zit in een handige pompflacon voorzien van een leuke print.  Deze flacon kan je openen en sluiten via het pompje aan de bovenkant. Hygiënisch in gebruik én biologisch afbreekbare verpakking. 

De zeep zelf ruikt bloemig en is duurzaam in gebruik. Je hebt echt maar 1 druk op de knop nodig om een goede hoeveelheid eruit te krijgen. Op deze manier doe je zeer lang met de zeep. De zeep voelt jelly aan en laat zich goed intrekken wanneer je hem afspoelt laat hij maar een klein beetje schuim zien. Na het afdrogen heb je géén droge handen maar zijn ze zacht maar niet overdreven. Je handen ruiken natuurlijk fris.



- Baby Billencréme:


Deze crème zit verpakt in een tube. Dit heeft echt heel veel voordelen:  super hygiënisch, je kan eruit knijpen zoveel als je denkt nodig te hebben, er zit een handige sluitdop op en is ook nog eens leuk vormgegeven én de verpakking is biologisch afbreekbaar. 

Als je het hebt over billencréme wil je graag dat het de huid verzorgd maar niet afsluit. Deze crème doet dat. Je hebt maar een nootje nodig die je heel ver uit kan smeren. Het voelt zacht aan, is voedend en sluit de huid niet af maar laat juist een olie achtig laagje achter. 



- Baby massage olie:


Een schattig klein (petit) flesje net als de andere producten. Dit product zit in een flacon met een schroefdop en daaronder zit een dopje met een gaatje. Want voor deze olie geldt ook dat je maar weinig nodig hebt voor een groots effect.
Leuke sprankelende verpakking en de olie kleurt zowaar ook oranje.

Deze olie ruikt subtiel, trekt goed in de huid en heeft een prettige smeerstructuur. Na de massage voelt je baby's huid verzorgd aan want de olie heeft z'n werk gedaan. Niet alleen op het gebied van ontspannende massage maar juist op het gebied van verzorging. Baby's huidje is goed gevoed en voelt niet vet aan. 



De reacties van de ouders:

- 'Zo puur en zo verzorgend. Ik had dat echt niet voor ogen gezien. Ik ben enthousiast'

- 'In één woord: FANTASTISCH!'

- 'Ik droomde altijd van verzorgingsproducten die beloven echt te doen wat de verpakking beweerd. Helaas was dat nog niet voorgekomen. Maar Petit&Jolie heeft mij meer dan overtroffen'

Ben je nu nieuwsgierig geworden naar wat deze producten kosten en welke producten er nog meer in deze lijn verkrijgbaar zijn? 

Kijk dan eens op de website: 

http://www.petitetjolie.nl 

© deze producten heb ik gekregen om te reviewen. 

Mocht je meer willen weten over mijn groene lifestyle, volg mij dan via de volgende kanalen:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter