Pagina's

zondag 29 maart 2015

Review: Agua Sacral Massage Oil

Na een heerlijke douche mocht ik vandaag de massage olie van 'Agua Sacral' voor jullie testen. Geen slecht idee want ik gebruik heel veel massage olie. Puur omdat mijn huid dan in een betere conditie blijft en mijn huid er erg zacht van wordt. 


De geschiedenis van deze olie is best speciaal. En of je het wilt geloven of niet dat is aan jou...



Ik smeer mijzelf er lekker mee in want deze olie is gemaakt op basis van jojoba en amandel olie en een aantal essentiële oliën. 

Voordat je deze olie gaat gebruiken moet je deze fles eerst schudden. Op deze manier verspreiden de olie zich goed voordat je het op de huid aanbrengt.

Hier kan je het proces zien:


Daarna open je de fles. 



Er zit een redelijk groot gat in de fles maar je hebt echt maar heel weinig nodig want de olie is goed uitsmeerbaar.

Zo ziet het eruit als het op je huid ligt:


Sommige oliën hebben een jelly achtige vorm. Daardoor trekt het minder snel in. Deze olie heeft dat niet en dat vind ik een fijn aspect.

De olie ruikt sterk naar jojoba en een klein beetje naar amandel. Je kan deze olie het best gebruiken als je een oppepper nodig hebt doordat je bijvoorbeeld constant in je hoofd bezig bent in plaats van in het hier en nu.

Ook voordat je gaat mediteren, zodat je goed gegrond bent tijdens je sessie, is deze olie aan te raden. 

Ik ben tevreden met deze olie en zal hem specifiek gebruiken als ik mij alerter wil voelen.

Heb je ook interesse gekregen in deze olie?! 

Hij is te koop voor €12,95 bij Wanuskéwin (Ruysdaelkade 71) in Amsterdam! 

Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer! 
Vergeet je mij niet te volgen?! Check hieronder! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter