Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Coconut Lip Butter

'Een rijk gevulde lip butter die smelt op de lippen'

Ik heb het over de Coconut Lip Butter van The Body Shop die ik gekregen heb en uiteraard meteen uit moest testen. 

Gezien het koude weer dat schrale lippen veroorzaakt zou dit de perfecte lip butter moeten zijn.

Ik nam de proef op de som en ik vernam de volgende resultaten:

- ruikt naar kokosnoot
- smeert lekker uit
- je lippen gaan tintelen als je de butter op je lippen uitsmeert
- je lippen krijgen een subtiele 'shiny' teint.
- de butter voedt je lippen intensief maar je moet voor een goed resultaat gedurende de hele dag blijven smeren.


De butter zit in een handig klein rond potje. Ik vind dit persoonlijk niet heel hygiënisch. Een stick is daarentegen veel schoner.


De kleur oogt parelmoer-achtig maar in werkelijkheid is het creme kleurig met een lichte shiny teint erin verwerkt. Er zit overigens 10ml in het potje en hij kost normaal €5 maar is nu in de uitverkoop voor €1,50


Zo staat ie op mijn lippen. 

#conclusie: 

Dit is een perfecte butter voor winterse dagen. De rijke butter zorgt ervoor dat je lippen intensief gevoedt worden.
Je moet wel blijven smeren anders dan drogen je lippen alsnog uit. De kokosnoten geur ruik je heel goed en is mijns inziens iets te overheersend! 


1 opmerking:

Laat een reactie achter