Pagina's

zondag 16 februari 2014

VitaminBoost vs Verhuizen

Hoi Iedereen,

Het was even een tijdje stil rondom mij. Maar wel om de volgende reden: ik heb een huisje in Amsterdam weten te bemachtigen en ga daarbij ook nog eens het ouderlijk huis verlaten. Er staat dus veel op de planning in verband met uitzoeken/ wegdoen/ meenemen/ inpakken/ verkopen etccc...

In al die jaren dat ik thuis heb gewoond heb ik het Blond Amsterdam servies gespaard én ben ik gek op retro spulletjes en mijn inrichting zal dus een mix worden van dat alles. Ik hou ook wel van een beetje kleur in huis. Onderstaande foto geeft dat goed weer.


Voordat je aan een nieuw huis begint is het goed om een planning voor jezelf te maken met hoe je je huis er ongeveer uit wilt laten zien. Ik heb een 'moodboard' voor mijzelf gemaakt voor elke ruimte in huis. Dit zorgt voor duidelijkheid en rust in je hoofd.
Je kan dan dus ook heel zorgvuldig inpakken zonder dat je gestresst raakt.

Tussen alle bedrijven door had ik ook 'Me Time' nodig zoals ik dat noem.

Dus ging ik gisteren eerst even los tijdens een Lesje Zumba in de sportschool en daarna lunchen met een vriendinnetje bij de VitaminStore/ VitaminBoost Lunchroom in Amstelveen. 

Deze lunchroom van het keten VitamineBoost is opgezet door Alain en z'n compagnon Koert. Alain is namelijk al sinds zijn studie inspanningsfysiologie bezig met het menselijk lichaam en de invloed van voedingssupplementen. Na die afgerond te hebben besloot hij samen met zijn compagnon de 'Vitaminstore' op te richten met als motto; gezondheid op een positieve en persoonlijke manier benaderen.

Dit is goed gelukt want inmiddels zijn er 23 vitaminstores en 5 vitaminboost juicebars inclusief de lunchroom in Amstelveen Stadshart. Naast deze bars en stors hebben ze inmiddels ook een 'Vitaminmagazine' en kan je online je producten bestellen via de webshop.

De uitstraling van de Lunchroom past precies bij het concept vind ik. De kleuren van de superfoods/groentes en fruit vindt je weer terug in de inrichting in de vorm van houten tafels en banken/ leuke plant op tafel met een fris ogende plant erin en een knalgroene bloempot. Ook staan er her en der grotere planten die het concept nog eens extra benadrukken maar ook een duidelijk beeld geven waarvoor een lunchroom bestemd is. Het personeel is te herkennen aan blauwe shirts met VitamineBoost erop geschreven. 

En op de borden staat precies aangegeven welke soorten smoothies er zijn/ welke stemming erbij hoort/ welke grootte je je smoothie wilt hebben/ wat de ingrediënten zijn/ welke Boost je uit kan kiezen en wat de prijzen zijn. Zo is dit ook vermeld bij de extra's zoals bijvoorbeeld een kop witte of bruine chocolade melk met bijvoorbeeld rode peper (ja echt waar!) erdoorheen of gewoon een lekkere bak chai latte.

En natuurlijk kan je ook kiezen uit een lekker broodje of een salade en ook daar kan je precies zien wat het inhoudt.

We namen allebei een groene smoothie bestaande uit verschillende soorten groente en fruit en als 'Boost' een extra superfood. Ik koos voor Tarwegras.

Ook nam ik een maaltijd salade met brood van bakkerij Hartogs, kokosboter, sla, venkel, avocado, chai bessen, komkommer, selderij en een bio eitje!

Daarvan heb ik ontzettend genoten. En wil zeker nog meer van deze producten uitproberen/reviewen!!



Mocht je na je 'Healthy Lunch', want dat was het, nog behoefte hebben aan wat superfoods dan kan je die meteen kopen in de VitaminStore naast de Lunchroom!!

We werden ook nog gefilmd voor een item voor het RTL journaal over superfoods. Dat trouwens op 15-02-14 is uitgezonden in het Journaal van 19.30 (maar we waren erg blij toen we ontdekten dat we uit het item 'geknipt' waren. ;-)) 

En na de heerlijke lunch vertrokken we richting de H&M en de Zara om organic cotton babykleertjes aan te schaffen voor Geesje haar baby in the belly!!

X Maartje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter