Pagina's

maandag 27 mei 2013

Eigen teelt

Een tijdje geleden ben ik weer begonnen met zaaien. Dit keer zaten er aardbeien, tomaten, radijsjes, goudsbloemen, en vlijtige liesjes in de potjes. Elke dag keek ik vol verwondering naar het groeiproces van deze jonge plantjes en vandaag was de zonnige dag dat ik besloot om ze grotere potjes te geven. Ik zie ze met de dag groter worden en ik hoop dat ik over een poosje kan zeggen dat ik eigen aardbeien, radijsjes en tomaatjes uit eigen tuin heb. Daarnaast natuurlijk de mooie goudsbloemen en vlijtige liesjes om van te genieten in de zomer. Dan zullen er in het najaar zaadjes komen van al die planten zodat ik volgend jaar weer opnieuw kan beginnen met zaaien. Maar het voelt zo goed als iets van eigen bodem komt!! 

Love Nature :-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter