Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Organix Goodies

Vandaag kreeg ik een test pakket thuisgestuurd met Organix Goodies. Verantwoorde en lekkere tussendoortjes voor baby's en peuters. Omdat ik er rekening mee had gehouden dat ik dit pakket zou krijgen heb ik de producten uitgetest op kinderen uit die leeftijds categorie en zelf ook even geproefd zodat ik een goed beeld kan geven van de producten.

Ik startte met 'De Alfabet koekjes'. Deze zijn gemaakt van volkoren met zonnebloempitten en krenten. De overige ingrediënten zijn allemaal biologisch verantwoord en het bevat de vitamine B1.

De koekjes zien er vriendelijk uit met letters uit het alfabet. Deze koekjes zijn klein maar fijn en ook zeer geschikt voor kinderen die nog niet alle tanden en kiezen hebben wat de koekjes zijn erg zacht dus kunnen makkelijk weg worden gesabbeld met een heerlijke smaak van volkoren, zonnebloempitten en krenten die zo klein zijn dat kindjes zich er niet in kunnen verslikken. 




Vervolgens testte ik de 'Appel rijstwafeltjes'. Deze zijn heerlijk klein voor kleine vuistjes. Ze zien er aantrekkelijk uit en aangezien ook deze weer volledig biologische ingrediënten bevatten, is ook dit weer een super verantwoord tussendoortje. De appelsmaak zit hem in een dun laagje gesprenkeld appelsap bovenop het wafeltje. 




Daarna testte ik 'De Fruitgummies' met appel en aardbei. Deze fruitstukjes zijn gemaakt van fruit dat van nature zoet is en vol zit met vezels. Deze stukjes zijn iets groter dan rozijntjes, zijn heel zacht en je proeft dat er alleen gebruik wordt gemaakt van biologisch fruit zonder smaakstoffen. Pure verwennerij dus voor kindjes die van hun ouders verantwoord mogen snoepen. 




Als laatste testte ik 'Squeezy' appel en mango. Gepureerd fruit zonder stukjes verpakt in een knijpverpakking zodat kindjes zonder knoeien kunnen genieten van heerlijk fruit dat ook weer volledig biologisch is. 


Uiteraard heb ik de kleine testers ook om hun mening gevraagd en aangezien de meesten nog niet goed kunnen praten was het wel duidelijk dat ze ervan hadden genoten. Toen het genoeg was zaten er een hoop beteuterde kindjes aan tafel. 

Zoals u ziet, ziet de verpakking van alle tussendoortjes er ook heel natuurlijk uit. Precies zoals het is;

Puur, Biologisch en Lekker!!

Wilt u meer weten of waar de producten bij u in de buurt te koop zijn:

Kijk dan op: www.organix.nl 


Met verantwoorde groet!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter