Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Even Opladen

Sinds dat ik een burn out heb gehad kan ik genieten van de kleinste dingen... Zo ook dit weekend. Ik had niks specifieks gepland want ik had tijd nodig om mijzelf weer op te laden en prikkels zijn dan NOT DONE!! 

Ik besloot naar het Vondelpark te gaan! Het mooiste park van Amsterdam vind ik
Zelf! Waar je allerlei mogelijkheden hebt om jezelf te vermaken. Te denken valt aan yoga op de zaterdag ochtend bij: Het Blauwe Theehuis, leuke voorstellingen bekijken bij het Openlucht theater, een drankje en een hapje bij: Het Melkhuisje waar ook een prachtige speeltuin bij zit en pierenbadjes.... Leuk voor de kleintjes zullen we maar zeggen. Dan heb je ook nog het café bij het voormalige Filmmuseum, rondrijdende hot dog auto's, straat artiesten, uitdagende speelterreinen, op stap met een gids op het vogeleiland, De Vondeltuin waar je skates kan huren maar ook voor een hapje en drankje, de speeltuin of een dansje... En alsof dat nog niet genoeg is... Ik heb nog niet eens alles opgenoemd. Anyway ik koos voor m'n eigen handdoekje in het gras.... Beetje van de zon en van de natuur genieten!! Kost geen geld en is heerlijk Zen!! 

En natuurlijk mijn hobby fotografie weer even gebruiken voor de prachtige natuur foto's!! 



Dus als je eens even niks te doen hebt op een dag!! Besteedt je tijd dan lekker aan jezelf!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter