Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

Madaga Traktatiepakket voor kinderen

Hebben jullie wel eens van Madaga gehoord?! Nou ik dus niet tot een maandje terug waarin ik werd gevraagd om 'het Traktatiepakket' te reviewen van Madaga! 

Madaga is een bedrijf dat gezond en biologisch kookt zonder geur kleur en smaakstoffen en zonder E nummers voor kleine kindjes waarvan de ouders geen tijd hebben om te koken en/of een traktatie in elkaar te flansen. 
Daarover zal je hieronder meer lezen.


Aangezien ik ook op een kinderdagverblijf werk heb ik genoeg test persoontjes om handen. Dus gisteren heb ik de proef op de som genomen en eens lekker uitgedeeld met m'n mini cakes en brownie's waar bijvoorbeeld broccoli en wortels in zitten met een vleugje speculaas of chocolade. De kinderen; allemaal rond de 12 maanden of ouder vonden het werkelijk heerlijk aangezien de topping van aardbei/banaan fruithap met roomkaas er ook nog eens overheen zat!! 

Het enige verbeter puntje dat ik heb is eigenlijk dat het mini cake-je of brownie best nog wel een beetje taai is en iets te groot voor kleine mondjes zonder al teveel tandjes.... Ik moest de traktatie doormidden gebroken aanbieden!! 
Maar dat is echt alles !! Het concept is erg goed opgesteld en het is duidelijk wat  Madaga wil uitstralen!! 

Ook de verpakking met kleurige tekeningen geeft aan wat het doel is van deze producten. 

Daarnaast heb je 'bakjes voor thuis' daarom zitten drie cake-jes of brownie's in verpakt met duidelijk aangegeven welke smaak en de ingrediënten. Ingeseald en wel met een duidelijke boodschap ze in de koelkast te bewaren zodat ze vers en houdbaar blijven. 



De 'topping': roomkaas en de banaan/aardbei fruithap wordt in twee aparte bakjes geleverd zodat je het zelf kan mengen op het moment van gebruik.

Daarnaast heb je ook: 'De Uitdeelzakjes' die al kant en klaar zijn met een brownie of cake-je erin. Het enige wat je nog mag doen is de naam van de jarige en de naam voor wie de traktatie bestemd is erop schrijven. Het logo van Madaga staat er uiteraard weer op en op de achterkant lees je weer er doel van het product, het statement van het merk en het product en een leuke verrassing voor als je producten besteld op de site!! Wat een klant-vriendelijkheid!!






En om het feestje compleet te maken zit er ook nog een setje groene Madaga ballonnen in het pakket!! Precies genoeg om een kinderfeestje compleet te maken zonder al teveel poespas!! 

Mocht je nu zoiets hebben van: JA! Ik ben enthousiast! Kijk dan eens op de website van dit leuke product: 

www.madaga.nl 



Bedankt voor het lezen van m'n review over 'het traktatie pakket' 

Het zou leuk zijn als je een reactie achter liet.

Enne.... Vergeet mij vooral niet te volgen: www.vivavintage1987.blogspot.com 

Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter