Pagina's

zondag 6 oktober 2013

LUSH Wintercollectie

Nu de blaadjes van de bomen vallen, het in de avond weer eerder donker wordt en je bij thuiskomst lekker met de kachel aan wilt zitten is het nu ook weer tijd voor een bad/maskertje en al dat soort verwennerijen in de badkamer. Het kan zijn dat je dit doet in de relax modus maar de feestdagen komen er weer aan en dan wil je er ook picobello uitzien en je goed voelen.

Vrijdag was ik bij het bloggers event van LUSH Kalverstraat en liet een medewerker mij kennis maken met het nieuwe winter/feestdagen assortiment. Deze collectie zal vanaf nu tot 31 december in de winkels te verkrijgen zijn.

Ik werd verwend doordat ik alles maar dan ook alles uit mocht testen, lekker drankje en een hapje erbij. En na verloop van tijd werd mij gevraagd wat ik nou het allerlekkerste vond!! Dit kreeg ik in een goodiebag mee naar huis om zelf mee aan de slag te gaan!!

Hieronder zal ik verslag doen van enkele producten en de LUSH winter collectie laten zien!!


Voor de kenners moet deze Snowfairy wel bekend zijn! Hij is er altijd alleen in de winter maar daar is menig persoon jaloers op. Ik zelf ook want hij ruikt zo sprookjesachtig lekker alsof je voor het eerst een snoepwinkel binnen stapt! Hij is er in drie formaten en je kan hem online bestellen en in de winkel kopen! Wees er snel bij en sla meteen een voorraad in voor de rest van het jaar! Je kan je ermee douchen maar ook je haren mee wassen!! Pas maar op dat mensen je niet willen opeten! ;-) 


Rudolf is het nieuwe gezichtsmasker. Er zit citroen, komkommer, lavendel en aloe vera in! Reken maar dat je huidje weer straalt na een dag binnen bij de kachel ! Dit masker lost alle ongemakken zoals schilfers en een droge huid op!!


Droge lippen?! Gebruik dan nu de nieuwe  lip scrub van LUSH! Zijn naam is Santa's en is echt bedoeld om je lippen op en top te verwennen! Als je goed kijkt zie je er hartjes in zitten. Die hartjes zijn eetbaar dus na je scrub behandeling kan je je lippen lekker aflikken....;-) Na het scrubben verwen je je lippen met een diep rode of een iets minder rode glans!! 


De linker bruisbal heet Bombardino! Met een heerlijke geur van citroen cheescake met een toefje slagroom om het af te maken! De rechter is ervoor bestemd om je douche ervaring intiem te maken. Want hij heet niet voor niets Orange Jelly! 

Uiteraard zorgt LUSH er ook voor dat je je familie weer ontzettend in de watten kan leggen met de feestdagen. 

Hieronder een impressie van de spraakmakende cadeauverpakkingen!!

Zien jullie de kenmerken van de flowerpower tijd?!



Daarnaast heeft de Flowerpower ook een aantal bad ballistics:


Wanna be a star?



Deze zijn speciaal voor Halloween!

Daar wordt je hebberig van he?! 

Heb jij de nieuwe collectie al gespot en gekocht ?!

Wat is jouw favoriet?

Ik hoor het graag !

Check de site! www.lush.nl  

Twitter: #lushwinter

 




2 opmerkingen:

  1. Hey Maartje! Leuk om je blogs te lezen! Ik ben ook verliefd op de lush. Maar sinds ik niet meer in Amsterdam studeer kom ik er nog maar heel weinig. Goed voor mijn portemonnee maar minder leuk. Ze hebben we een website natuurlijk maar dat vind ik minder leuk dan de tijd nemen om al die zeepjes te ruiken enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Maartje! Leuk om je blogs te lezen! Ik ben ook verliefd op de lush. Maar sinds ik niet meer in Amsterdam studeer kom ik er nog maar heel weinig. Goed voor mijn portemonnee maar minder leuk. Ze hebben we een website natuurlijk maar dat vind ik minder leuk dan de tijd nemen om al die zeepjes te ruiken enzo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter