Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Weekend Report #5 : Geluk geef je Door

Dit weekend bleef ik lekker binnen. Helaas aan bed gekluisterd om te herstellen van ziek zijn. Zaterdag kwam met de post de nieuwe Happinez mee en ik kon dat goed gebruiken. Afleiding met een super leuk tijdschrift. Beter kon niet! 

Happinez bestaat 10 jaar en dat moest gevierd worden. Onder het mom van 'Geluk geef je door' ontving ik een Hamsa handje aan een ketting, een boek van Eckhart Tolle; 'De kracht van het Nu in de praktijk', een gelukskaartje voor een   winactie en dit:


Dit geluk geef ik aan jullie door, maar kon ik dit weekend zelf ook gebruiken.

Ik heb creativiteit gebruikt om ontspannen bezig te kunnen zijn en daarmee mijn hoofd leeg te kunnen maken. 

Ik realiseerde mij dat de kussens die ik al jaren geleden bij de IKEA had gekocht wel hun beste tijd gehad hadden. Maar aangezien ik niks zomaar weggooi besloot ik er een #DIY (Do It Yourself) project van te maken en dat is aardig gelukt!

Ik heb mooie kleuren wol uitgezocht die
Ik nog had liggen, ik pakte mijn rondbrei-naalden en begon op mijn gevoel te breien. Want ik snap niks van patronen uit boeken. Veels te ingewikkeld. Laat mij zelf maar wat aanklooien. Met zo nu en dan een leermoment van mijn moeder. 

Ik deed er twee middagen over, ik kon ontspannen en even niet aan die pijn denken. Ik werd blij van de kleuren en blij van de wol die ook echt 100% echt wol is en werd er blij van dat ik al gauw wat resultaat begon te zien.


Ik kan alleen nog maar recht breien. Maar  door de variatie in kleur kan ik daar heel blij en vrolijk van worden.

Al gauw besloot ik een pompon te maken voor wat extra op het kussenhoes  dat ook al bestaat uit twee kanten. Een drukke en een rustige kant. Zo kan ik het ook aanpassen aan mijn gemoedstoestand. 


Zoals je kan zien was ik ook al verliefd om mijn pompon in wording.

En uiteindelijk was dit het resultaat van de pompon.


De pompon heb ik weer van wol gemaakt!

En nu komt dan het resultaat van mijn
Kussen........



Dit is de ene kant.

En dit de andere kant:


Ik zeg: PROJECT GESLAAGD! Wat jullie?! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter