Pagina's

vrijdag 1 november 2013

Weekend Report #6

Afgelopen weekend koos ik lekker voor mijzelf. Tijd vrij maken voor jezelf doet zoveel goed. Vroeger vond ik het bijvoorbeeld nooit prettig om alleen te gaan shoppen. Maar afgelopen vrijdag koos ik daar lekker voor......

Ik ging eerst even langs de YoghurtBarn in de Pijp. Ik had namelijk nog een special tegoed van het Bloggers Event en dat was een goed moment om mijn dag mee te beginnen. 

Ik koos voor de 'Bango Brownie', deze special bevat ananas, brownie, walnoot, agavesiroop en een door jou gekozen yoghurt. Ik koos voor hangop......deze yoghurt past precies bij deze special vind ik zelf en het was smullen. Kijk maar naar onderstaande foto!!


Na dit lekkere uitstapje toog ik naar de Footlocker. Het was namelijk weer eens sale en aangezien ik dol op Allstars ben, kocht ik daar een paar schoenen voor €30 ipv €64 in de uitverkoop. En ze waren er dus nog in mijn maat dat komt helaas niet zo vaak voor als er sale is.


Ik vond deze met doodshoofden erg leuk. Het wil dat ik ze gisteren tijdens Halloween aan had ;-).

Daarna ging ik even naar De Bubbletea Bar. In eerste instantie zou je denken waarom schrijft ze daarover in haar groene blog. Dat vroeg ik mij eerst ook af. Maar niets is minder waar. De bubbletea ziet er chemisch uit maar is volledig suikervrij. En er zitten geen kleurstoffen in. Ook al is dat wel te zien. De kleuren die erin zitten zijn allemaal plant aardig en dat proef je! 

Het concept is als volgt:

Je kiest een theesoort:

- ik koos groene thee.

Je kiest het soort balletjes. 

ik koos aardbei, aloe vera, mango, bosbes. De bosbessen waren kauwballetjes en de anderen waren knalbesjes. De knalbesjes knallen open zodra je erop bijt.

Als je klaar bent wordt je beker vacuüm gezogen en krijg je er een extra breed rietje bij zodat de balletjes daar doorheen kunnen.


Daarna toog ik nog naar de Zaailing een winkel op het gebied van de Antroposofie en ze hebben behalve levensmiddelen alles. Ik kocht er een cd met wiegeliedjes. En een boek over Hooggevoeligheid.

Zaterdag ben ik met vriendinnen naar het festival in de Spuistraat geweest. Genaamd Gespuis. 


De winkeliers daar promoten hun winkels en dat is erg veelzijdig. Van kunst tot cupcakes en van boeken over prostitutie tot Champagne proeven. Wij besloten een cupcake te maken bij: La patissiere. Waar ze cupcakes en taarten maken en decoreren workshops geven. De ingrediënten van de producten zijn volledig biologisch en dat proef je. Met fondant, uitsteekvormpjes en eetbare kraaltjes maakte ik dit mooie kunstwerk.

 
En onderstaande foto laat zien wat ons gezamenlijke resultaat was van de workshop.


Het resultaat mocht er zijn. We werden ook bekroond met een plaatsje op de Facebook van deze winkel in verband met onze hoogstaande creativiteit. En terecht!

Op zondag had ik een heerlijk rust dagje voor mijzelf. Of nou ja rust..... Ik ging lekker naar de sportschool en trainde al m'n spieren! 


En bij thuiskomst had mijn moeder een heerlijke Bowl gemaakt met: banaan, appel,peer,sinaasappel en bevroren bosbessen!! Yum Yum!! 

Een betere afsluiting van het weekend bestond er niet!!

Wat deden jullie afgelopen weekend?!

Laat onder mijn blog een reactie achter. Voeg je toe aan mijn Facebook pagina met dezelfde naam. Dan blijf je op de hoogte van nieuwe updates! Like&Deel mijn bericht! Bedankt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter