Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Weekend Report #3 en #4


Je kent het wel zo'n weekend.... Je hebt je afspraken afgezegd of expres geen afspraken staan en je neemt het ervan. Lekker uitslapen, maskertjes nemen, in je huispak met een dekentje en een filmpje op de bank, lekker kopje thee erbij.... Etcc.... Vandaag dat ik niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor geen blogstof had en ik het nu even verwerk in het report van nummer #4.

Afgelopen weekend was echt een perfect weekend. Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en we gingen daarom wat leuks doen. Mijn moeder is net zoals ik dol op alles wat oud is. Je hebt er ook andere woorden voor maar dit zijn dus de woorden van mijn moeder ;-) 

We gingen naar Twisk. Daar is een kringloopwinkel met wel heel bijzondere spullen. De dame van 'Jolandelijk' ( jolandelijk is een kringloop dat midden in het weiland ligt, landelijk dus) houdt erg van recyclen van jongs af aan al. Ze gooit niet zomaar dingen weg en koopt al helemaal geen nieuwe dingen. Aangezien de producten van vroeger een langere levensduur hebben en steviger zijn gebouwd dan alle plastic troep van tegenwoordig. Alle spullen in haar winkel hebben dan ook een verhaal aangezien ze alles zelf inkoopt, voor naar Frankrijk reist of ergens een oud huis leeg haalt. 

Voor meer info: www.jolandelijk.nl 

Even een indruk:


Mijn moeder kocht een grote glazen pot. Deze pot mocht nog niet op de foto aangezien ze hem nog wel stylen. Oké mam! ;-) maar ik kocht een à la brabantia blik:


En een doosje met een rieten rolluiken met jaren 50 lakstiften. De lakstempel moet ik binnenkort maar eens aanschaffen.



Daarna gingen we nog uiteten. Lekker ouderwets bij van der valk. Maar altijd gezellig en jeugdsentiment. 


Alles was heerlijk maar als ik uiteten ga dan kan een dame blanche niet ontbreken.

Zondag was een hele herfstige en waaibomendag. Zo'n dag dat je eigenlijk je bed niet uit wilt komen. Maar, er was een vintage sale van C4Cvintage in het Trouwgebouw in Amsterdam. Verschillende shops hadden daar hun kraam uitgestald, waaronder Out of the Closet, The end & The Timemachine, The Vintage Store en nog wat minder bekende winkels op het gebied van vintage en wat particulieren.

Ik kocht er twee winterwarme wollen truien. 1 van turkoois en 1 met zwart en zilver. Ook kocht ik de nodige sieraden.


En dronk ik gember bier!!!! Yum!!!!


En at ik Gedroogde tuinbonen soep met argan olie!! Lekker!!!!! Om de dag af te sluiten.


Ik moet zeggen dit is echt een aanrader. Ik had het nog nooit gegeten maar het was smullen!

www.c4cvintage.nl

Het was weer een perfect weekend waarin ik ook m'n practice deed met de Bodybalance (yoga,pilates en tai chi) van mijn docent Anna die zo lenig is als een rietje en helemaal verliefd is op deze les en dat ook overbrengt op haar leerlingen. Ik ben dus ook verslaafd.


www.fitforfree.nl (Bijlmer Arena)

Wat hebben jullie het afgelopen weekend gedaan?!

Vandaag was het weekend weer voorbij en sloot ik het weekend af met deze prachtige natuurfoto!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter