Pagina's

maandag 23 december 2013

SOS Winter

Hadden jullie vandaag ook de behoefte om lekker in je huispak onder een dekentje op de bank naar de 'Gouwe Ouwe' films te kijken die ieder jaar rondom kerst op TV te zien zijn?! 

Ik kan dat goed voorstellen. Het waaide/waait heel hard buiten en daarbij is het ook nog eens waterkoud. 

Een goede reden om eens wat stuff aan jullie voor te stellen die je absoluut niet moet vergeten wanneer je een stap buiten de deur zet.

Als eerste hebben we:


de lip butter van THE Body Shop. Deze boter verwarm je tussen je vingers waarna je het op je lippen kan smeren. 

Daarna voelen ze heel zacht aan omdat er bijenwas in zit als een ingrediënt en daarnaast smaakt het naar dragon fruit. Je lippen worden dus én verzorgd én ze ruiken/smaken lekker ;-) in ieder geval zijn kloven in je lippen verleden tijd.

Je kan deze lip butter kopen voor €1 bij THE Body Shop en met je aankoop steun je ook nog eens het goede doel namelijk ; THE Body Shop Foundation.

Deze Foundation zet zich in voor drie goede doelen namelijk:

Dierenbescherming Amsterdam
Bee-lease
Het Babyhuis

Reden genoeg dus om deze lip butter aan te schaffen.

Ik ben fan!

Daarnaast heb ik nòg een Favo. Die kunnen jullie wellicht al raden als jullie een trouwe lezer zijn van mijn blog....

Namelijk:


De Helping Hands van Lush natuurlijk! Ik verslind deze handcreme echt bij het leven. Het maakt voor mij niet uit of het nu zomer of winter is want met mijn beroep heb ik altijd behoefte aan een h(eerlijke) rijk voeldende handcreme. Deze ruikt niet overheersend en trekt snel in je handen zodat je weer snel aan de slag kunt met je fluweel zachte handen door de ingrediënten die erin zitten: lijnzaad olie, amandel olie, sheaboter en cacaoboter.

Van welke handcreme en lipbutter worden jullie happy (in de winter) ??





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter