Pagina's

woensdag 25 december 2013

#Foute #Kerst #Trui

Vandaag was dan eindelijk eerste kerstdag! Het was erg gezellig met familie en al dat lekkere eten wat m'n moeder had klaargemaakt..... Smullen!


Bowl vind ik 1 van de lekkerste dingen die er bestaat en het is ook een gezond toetje :-) ik word daar ontzettend blij van!

Ook hadden we nog keuze uit een aantal toetjes van Mona. Mijn vader is daar dol op en met de feestdagen mag dit niet ontbreken. 

We hebben ook gegourmet. Heerlijk je eigen hapjes koken.

Hier waren we bezig om het klaar te zetten:


Stoofpeertjes, sla, ei en brood stond al op tafel. Daarbij kwam nog vlees, vega hapjes en beleg.

We begonnen de middag/avond met een glas wijn voor de anderen en een glas water voor mij aangezien ik geen alcohol mag drinken. De toastjes met vega filet american en vega worst en brie hadden gretig aftrek.

In de ochtend was ik van plan om heel cliché mee te gaan naar de kerk. M'n pa zingt daar in een koor en met kerst ga ik altijd mee. Vandaag sliep ik door de wekker heen, keek ik een kerstfilm op de TV en trok als outfit m'n FOUTE KERSTTRUI aan!! ;-)



Hadden jullie ook een foute trui aan?! 

En wat stond er bij jullie op het menu?!

Laat hieronder een reactie
Achter!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter