Pagina's

maandag 9 december 2013

HSP

Voor de mensen die dit lezen zal een deel zich erin herkennen en een deel denken waar gaat dit over...

Ik ben Hoogsensitief dit betekent dat je alle stemmingen/gevoelens van andere mensen al aan kan voelen voordat iemand dit laat zien. Het is best heftig want je kan deze dingen ook overnemen en je zelf ook zo gaan voelen. En daarmee moet je uitkijken dat je niet leeg wordt gezogen zodat je er zelf aan onderdoor gaat. Dit is een lastig punt. Dat laatste daarmee moet ik uitkijken. Maar goede therapie, een strak dagritme en m'n oude leven loslaten heeft er al dusdanig voor gezorgd dat ik eerder mijn HSP in kan zetten in het positieve daglicht dan in het negatieve. Ik kan ook heel er emotioneel raken van mooie natuur/kunst foto's en bepaald soort muziek. In deze blogpost wil ik graag met jullie delen wat mij zoal aanspreekt. Ben benieuwd of er mensen zijn die zichzelf hierin kunnen herkennen. Lees de teksten/ beelden zonder meteen een oordeel te vellen maar laat het op je inwerken. Ben benieuwd wat het met je doet. Een deel is van internet geplukt en een deel is zelf gemaakt en soms met een beetje zelfspot.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter