Pagina's

zaterdag 19 juli 2014

I love Bionade

Lieve lezers,

Zijn jullie ook zo blij dat de zomer nu echt is begonnen?! Ik vind het in ieder geval heerlijk. Mijn balkon ligt op het zuiden da's echt genieten. 

Ik was alleen op zoek naar het perfecte drankje voor op die mooie plek. Je zult vast denken... Je kan toch gewoon een biertje of een wijntje pakken.... Ik vind dat ook enorm lekker maar ik was juist op zoek naar een dorstlessend drankje en een drankje dat alcohol vrij is. Aangezien je met dit weer juist vocht extra moet hebben en niet andersom.

Dus daarom introduceer ik:

Bionade Boomgaard!!!!!


"Deze verfrissende biologische drank is geproduceerd door fermentatie van natuurlijke grondstoffen."

En heeft een natuurlijke afdronk. Met 1 slok van deze heerlijke drank waan je je even in een appel boomgaard en geniet je van de pure smaak van de appels. 

Daarnaast zitten er nog de volgende ingrediënten in: water, kokosbloesemsuiker, gerstemout, pruim, perzik, kweepeersap, koolzuurgas, natuurlijke appel aroma, vlierbloesem en kweepeer extract en zuurteregelaars calcium en magnesiumcarbonaat.

Daarnaast is dit drankje ook nog eens glutenvrij. 

En het glazen flesje kan met een gerust hart de glasbak in. Het glas wordt hergebruikt. 

Ik zit dus met een goed gevoel op m'n balkon en geniet van het lekkerste zomerdrankje ever! 

Naast de boomgaard zijn er nog meer smaken die het proberen waard zijn!

Dat zijn: Vlierbes, Lychee, Kruiden, Gember-Sinaasappel en Cola!!

En ze zijn te koop bij De Ekoplaza! 

Oké, lieve lezers ik duik weer het balkon op met een heerlijke Bionade! Cheers!


Geniet van deze (en hopelijk meer) zonnige dag(en)!! 

XOXO 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter