Pagina's

zondag 6 juli 2014

Sssstilte Wandeling op de Koeienweide

Lieve Lezers,

Vanmorgen ben ik door de stilte van de stad naar de Koeienweide in het Vondelpark gefietst. Deze heerlijke plek is niet toegankelijk voor iedereen maar wel voor mensen die vrijwillig willen helpen met het onderhoud van deze plek of zich aanmelden voor diversen. Daaronder viel vandaag: De Meditatieve Wandeling van Francis van Campenhout. 

We werden naar een krachtplaats gebracht waar we werden verzocht onze schoenen en sokken uit te doen want deze wandeling doe je op blote voeten.... Je voeten leiden naar alle punten in je lichaam en kunnen daardoor storingen opsporen en/of genezen. Je komt weer in het 'Hier en Nu' En voelt je lichaam weer zoals het op dit moment van nature is. 

We gingen een uur wandelen en dat waren ca 4 rondjes. Je doet dit met jezelf op je eigen tempo en in stilte en sluit je dan volledig af van anderen. De kernpunten die je in je achterhoofd houdt per rondje zijn: je gevoel, de geuren en geluiden om je heen, je ademhaling, je lichaams temperatuur en je doet een Bodyscan meditatie en voelt hoe je in je lijf zit. 

Na alle rondjes kom je weer bijeen en vertelt in 1 woord wat de wandeling je heeft gebracht. 

Bij mij was dit: 'Loslaten'. 

Om jullie een impressie te geven van mijn eerste ervaring van deze wandeling wil ik jullie graag meenemen in mijn foto reportage. Ervaar en geniet! 


Deze tekst vond ik vanmorgen in mijn 'Lovechock' reep na de wandeling. Erg mooi en toepasselijk. 






































Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn review. Mocht je nu ook interesse hebben meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Sooz (www.sooz.nl) dan wordt je op de hoogte gehouden van alle activiteiten. 

De wandeling zal op nieuwe data worden aangeboden middels onderstaande foto. Je kan je dan ook aanmelden bij Francis.



Voor deze wandeling kon je doneren op basis van waardering! 

Wil je op de hoogte blijven van mijn blog, druk dan onderaan de pagina van m'n algehele blog op volgen. 

XOXO 





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter