Pagina's

donderdag 18 december 2014

#3: een hart van Olympisch goud

Lieve Lezers,

Nu jullie dit lezen lig ik zwaar hyper actief in mijn bed. Ik moet jullie even vertellen dat mijn hart voor de mensen die het minder hebben gister nog groter is geworden dan het al was. 

Gister was de inzamelingsdag voor de kerstpakketten voor de minima en de ouderen in de Olympia buurt (mijn buurt) in Amsterdam. Er kwamen ontzettend veel particulieren met hun 'zolder inhoud' langs om te doneren maar ook de bedrijven die GRATIS hebben gedoneerd mogen we zeker niet vergeten!

Zoals het brein achter:

- Zus en Zo met heel veel pennen, verpakkingsmateriaal 

- Uitgeverij unieboek ( met zeven dozen kinderboeken) 




- Miss Green met nieuwe biologisch katoenen zomerjurkjes



Bloemenwinkel Anggrek:

Doneerde echte mini kerstboompjes met versiering en lampjes erin, engeltjes en vaasjes.



En toen kwam Hello Fresh ook nog eens met 200 dozen ( elke doos twv va €20) vol met biologische producten aanzetten. Wel 4 pallets en konden we naast de pakketten met leuke goodies ook nog dozen met eten voor een week weggeven. 


Ik was hyper en ontroerd tegelijk en nog steeds! En dat is nog niet eens alles. Morgen komen er nog spullen van Greetings From NL souvenirs en Wanuskéwin onze kant op. 

Aanstaande vrijdag en zondag gaan we verder met inpakken van de nieuwe pakketten en aanstaande maandag is de uitgifte datum voor de pakketten die bestemd zijn voor de cliënten van PuurZuid en het Schuldhulpcafé. De cliënten worden opgeroepen om dan zelf de pakketten te komen ophalen zodat we het eerlijk kunnen spelen! 

Daarnaast ben ik blij met alle vrijwilligers / particulieren en bedrijven die hebben geholpen om van vandaag alvast een succes te maken. Het WOOW gevoel zal ik zeker nog even houden.

Zeker nu ik met deze actie ook de krant van vandaag gehaald heb!


Ik zal jullie zeker op de hoogte houden met mijn verdere activiteiten. Jullie kunnen mij volgen door via onderstaande knop op Volgen te drukken. 

Xx 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter