Pagina's

woensdag 10 december 2014

Klein Denken, Groots Doen #2: Kerstpakketten Actie

Lieve lezers,

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik bezig met een kerst actie. Ik werd mij ervan bewust nu ik zelf voor een deel in de uitkering leef, dat het voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld is om met €40 per week rond te moeten komen en soms dus ook gewoon een heel gezin draaiende te moeten houden. Ik kreeg hier dus echt buikpijn van.

Aangezien we nu de dagen aan het aftellen zijn voor Kerst ben ik gestart met een inzamelings actie voor het maken van kerstpakketten voor mensen die dit goed kunnen gebruiken in mijn buurt: De Olympia buurt in Amsterdam Oud-Zuid.

Onderstaand zie je een aandeel van mij tot nu toe hierin. Het breidt zich steeds meer uit.


Mocht je nu ook denken ik wil mijn steentje bijdragen, let dan nu goed op:

Voor de inzamelings actie op Woensdag 17 December a.s. In het Huis van de Wijk Olympus is het mogelijk dat je je spullen brengt tussen 15 en 19u. Wij zullen daar staan om het in ontvangst te nemen.

Mocht je willen helpen met het sorteren/ inpakken en wegbrengen van de pakketten, schrijf je dan in op de daarvoor bestemde lijsten die tevens klaarliggen in het Huis van de Wijk Olympus. 

Mocht je mensen weten die wel in aanmerking kunnen komen voor een pakket, kom dan ook langs om tevens op een lijst zijn/haar adres te komen noteren.   Ik ga ervan uit dat dit met alle eerlijkheid gebeurt. 
Dank is GROOT!






2 opmerkingen:

  1. Anoniem22:54

    Ik ben trots op je Maartje. Ga zo door.
    Groetjes Bri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Maartje, ik ben de zus van je oude collega Amy. Vind dit echt een mooi initiatief en zou graag willen helpen! Bv helpen met inzamelen woensdag of met de pakketten samenstellen. Laat maar wat horen als je nog hulp nodig hebt :) Groetjes Kirsty

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter