Pagina's

maandag 8 december 2014

#1: "Kerst niet voor iedereen vanzelfsprekend"

Lieve allemaal,

Zoals jullie merken ben ik niet zo heel actief momenteel op deze blog. Maar daar is een reden voor. 

De Kerst nadert en dat betekent veel gezelligheid, familie, lekker eten, kerstboom en misschien ook wel cadeautjes.....
Althans voor mij. Maar dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend. 

Ik ben daarom met het idee gekomen om in mijn eigen buurt (Olympia in Amsterdam) aan de slag te gaan om eenzame ouderen/ minima/ daklozen/ 1-ouder gezinnen op te sporen om ze een leuke Kerst te gunnen. 
Ik doe dit niet alleen.... Mijn buurvrouw en vriendin Elena en ik doen het samen.

We laten je spoedig kennismaken met dit project. Hou dus vooral mijn blog in de gaten en druk op volgen onderaan de pagina als je nog geen lid bent. 

Om alvast in de stemming te komen..... 

Even een sfeer impressie:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter