Pagina's

vrijdag 28 november 2014

29- November Bloc Party - Wardrobe Sale

Lieve Allemaal,

Morgen is het dan zover..... Dan is de Bloc Party in de Amsterdamse Frans Hals buurt. 



Nog even lekker de laatste Sinterklaas cadeautjes shoppen voor een zeer lage prijs..... Bij Wanuskewin op de Ruysdaelkade 71 in Amsterdam zal ik staan met mijn Wardrobe Sint Sale. 
De prijzen liggen tussen de €1 en €50
Onder andere:

- Merk Kleding
- Schoenen
- Sieraden
- Boeken
- Beauty producten 
- Itemz voor de kids

En kunnen kinderen een kleurplaat ophalen/ inkleuren en daarmee een spel winnen. 



Naast mij zullen er ook anderen verkopen.... :

- (Esotherische) boeken en accessoires  (met korting)
- Kleding
- Sieraden (nieuw en handgemaakt) 

De prijzen van deze artikelen worden morgen bekend gemaakt op het event.

Uiteraard kun je chocomelk/thee en koffie komen drinken (kopen) en er is natuurlijk strooigoed. 

Ook zal Judith Gay, Angelcard Readings geven. 

En zorg ik met de anderen voor de nodige gezelligheid! 

Ik zeg: tot morgen! 

Xxxxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter