Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Unboxing Goodiebag #Participanten Markt

Lieve Lezers,

Vandaag een unboxing van de goodiebag die ik vanmiddag heb gekregen op de participanten markt. Deze markt richt zich op mensen die wegens een lichamelijke op geestelijke beperking op zoek zijn naar (vrijwilligers)werk en/of opleiding. Ze krijgen hierbij ondersteuning van verschillende (leer/werk) bedrijven. 
Na afloop ontving ik een goodiebag. Kijken jullie mee?!

Deze twee magazines zaten erin. Deze magazines geven een beschrijving over wonen leven en werken met een lichamelijke beperking. Interessant vind ik. Er wordt op een laagdrempelige manier aandacht besteedt aan dit onderwerp binnen een tof magazine.


Vrijwilligerswerk heeft mij altijd al aangesproken. Of dat nu binnen Amsta is, met kinderen of volwassenen.... Ik ga mij hier eens in verdiepen.


Alhoewel ik aardig op dreef bennen de nodige sollicitaties er al op heb zitten, is het altijd handig om een spiekbriefje in je tas te hebben zitten....


Ik ben nog steeds op zoek naar meer ontspanning in mijn leven ik combinatie met sport. Nu zag ik dat er groepslessen worden gegeven voor mensen met psychiatrische klachten. Wellicht kan ik daar eens informeren.


Nu wordt er eindelijk aandacht besteedt aan dit onderwerp. Goed om het stigma te doorbreken! 


Mijn ervaring delen met anderen doe ik dagelijks al in de praktijk als het zo ter sprake komt. Maar dit is natuurlijk ook super tof! Mijn ervaring delen met cliënten die nu misschien wel bezig zijn in het traject en graag wat meer houvast zoeken. 


Stapel met vacatures ..... Eens even neuzen of er voor mij wat bij zit! Ik zag Emma @ Work al voorbij komen... Check check! 


Onder de vele informatie zaten gelukkig ook nog wat kleine goodies! Altijd leuk en handig! 


Wie van jullie heeft ervaring met psychische klachten of heeft daar nu mee te maken?! Wat doen jullie om weer aan het werk te komen?! Zit je in een re-integratie situatie?! Wat doe jij om je goed te blijven voelen?!

Ik hoor het graag! Laat een reactie achter! 









1 opmerking:

  1. Altijd checken of ik er qua gevoel ook daadwerkelijk achter sta bij wat ik doe, zo ja? GO.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter