Pagina's

vrijdag 14 november 2014

Shoplog Flying Tiger

Lieve Lezers,

Vandaag ben ik weer na lange tijd naar de Flying Tiger geweest. Je weet wel die heerlijke winkel met budget hebbedingetjes.... Ik kan daar altijd goed slagen en zal nu laten zien wat ik gekocht heb.

Ik vind het altijd fijn om water bij mij te hebben als ik wegga. Maar de meest gangbare meeneem flessen zijn best wel groot en onhygiënisch. Ik zag bij de FT deze schattige opvouwbare fles die je na gebruik makkelijk weg kan stoppen in je tas maar bovenal bij gebruik makkelijk AAN je tas kan hangen. Daarnaast zit er een sporttuit op zodat je drinken er niet uit loopt en daarbovenop zit nog een hygiënische dop. En je kan deze na gebruik dus gewoon makkelijk afspoelen onder de kraan. Deze kost €2.



Ik koop de laatste tijd best vaak losse thee en met het koude weer is niks lekkerder. Je kunt je voorstellen dat er best veel kopjes gezet worden hier thuis. Ik heb al een thee ei maar vond deze echt super leuk en handig. De thee doe je in de ronde bal en het theepotje hang je over de rand zodat het echt functioneert als zgn 'theezakje'. Aangezien ik ook behoorlijk fan ben van Blond Amsterdam vond ik dit ei wel toepasselijk om mee te nemen. Prijs: €3


Sinterklaas is weer bijna in het land en hoewel ik zelf geen kindjes heb en het (behalve op mijn werk) niet specifiek vier is het wel leuk om bij mijn vriendinnen schoentjes te laten zetten door kinderen. Het is daarom altijd leuk om iets in huis te hebben. Ik zag deze leuke lichtgevende schaapjes stickers en dacht zo kan je mooi schaapjes tellen in het donker. Ik kocht ook nog een set met planeten.
Prijs per stuk: €2



Ook kocht ik nog een leuk balans spelletje van hout. Omstebeurt gooi je met de dobbelsteen en de kleur die aangegeven wordt, leg je op het wichje. Maar pas op hij mag niet omvallen. 

Leuk spelletje voor in de schoen of voor op mijn werk. Dit vergt de nodige concentratie voor kinderen en de motoriek wordt weer eens aangesproken. Begrijp mij goed! Uitdaging ben ik altijd voor te porren. Prijs: €3


Deze leuke fietskralen kwam ik tegen. Ik noem het jeugdsentiment maar daardoor niet minder leuk. Handig als ik m'n fiets ergens parkeer in de stad om hem dan terug te vinden en bovendien maakt het ook nog eens goed geluid. €3


Jullie kunnen je vast nog wel herinneren dat ik een moustache addict ben. Ik kon daarom onderstaande jar ook niet laten staan. Ik ben aan het sparen voor een sapmaker/blender dus als die er is kunnen m'n sapjes mooi shinen in deze jar. Bovendien kan hij in de vaatwasser en is ie ook nog eens leuk om gewoon voor de sier neer te zetten. Het handige rietje wat erin zit is stevig zodat je het meerdere keren kan gebruiken. Kosten: €2


Boven een café wonen heeft in mijn geval best veel voordeel want het zijn super aardige mensen. Maar soms wil ik ook wel eens een keer vroeg naar bed.
Ik heb meerdere keren oordopjes geprobeerd van hard plastic maar die bleven niet zitten. Nu heb ik rubberen met beschrijving dus ik kan met een gerust hart gaan slapen.
Er zitten er 5 in het doosje dus ik kan er even mee voort. Prijs: €3


Het leuke aan deze spulletjes is dat het hergebruikt kan worden en dat het niet na een paar keer al de prullenbak in kan. Groen alternatief en niet duur. Dat is mijn insteek.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze blog. Graag op volgen drukken onderop de pagina en check tevens mijn andere kanalen om up to date te blijven. 

Doegg! X

Twitter: Moow23
Facebook: De groene wereldverbeteraar
Instagram: degroenewereldverbeteraar 
Pinterest: de groene wereldverbeteraar 
YouTube: Maartje de groene wereldverbeteraar

Leuk als jullie mij volgen! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter