Pagina's

zondag 8 september 2013

Swap Your Fashion Kledingruil



Gisteren was het dan zover..... Mijn eerste kledingruil feest!! Na verschillende items bij elkaar gescoord te hebben uit m'n eigen kledingkast waarop ik ontzettend uitgekeken en uitgegroeid was, vertrok ik richting het Westcord Fashion Hotel in Amsterdam West waar dit event zou plaatsvinden.

De Spelregels:

- 5 tot 15 items inleveren

- Het aantal wat je weggeeft mag je ook weer mee terug nemen

- De overgebleven artikelen die niet geruild worden gaan naar een goed doel in India.

Enfin, ik kwam daar met 13 items, een boel kleren maar ook een tas. Zo'n souvenir tas waar ik nooit iets mee heb gedaan maar die een collega heel lief voor mij mee nam.

De kleding werd ingenomen en op de rekken gehangen. Wat ik wel heel zorgvuldig vond is dat de organisator de rekken echt had ingedeeld op vesten bij vesten, shirts bij shirts, topjes bij topjes, broeken bij broeken en ga zo maar door. 



De toffe items, van bekende designers, sieraden en schoenen werden uitgestald op een tafel. Daar kon je dus ook tussen kijken.



De sfeer was erg fijn er kwam gemeleerd publiek op af en we werden vergezeld met een DJ die de nodige deuntjes draaide!

Ook was er een Designer/ mode blogger aanwezig die je geshopte items kon voorzien van leuke studs of draadjes en lintjes. Ze kwam met een portable naaimachine en een hoop stuff om je kleren op te leuken.

Zelf organiseert zij; Manjewell is haar naam, ook geregeld Vintage sales!!





Ik heb een aantal toffe shirts, topjes en een toffe sjaal gescoord!! Er zat wel de nodige parfum en zweetlucht aan... Dus de wasmachine draait overuren!!

Maar mijn conclusie is dat ik dit dus vaker ga doen!! Je vind hier de tofste items die al vaak niet meer te koop zijn in de winkel. Want of vintage (minimaal 20 jaar oud) of van vorige seizoenen!! LIKE LIKE LIKE!!!!

Ben je nu ook enthousiast geworden naar dit fantastische evenement?

Like dan even de Facebook pagina: Westcord Fashion Hotel Amsterdam
Je krijgt dan een melding wanneer er een volgend feest georganiseerd zal worden!!

Ben je benieuwd naar Manjewell?

-Like haar op Facebook: Manjewell
-Bekijk haar website: www.manjewell.nl
-Volg haar Blog: www.ilovemanjewell.com
-Stuur haar een mailtje: manjewell@gmail.com

Bedankt voor het lezen van dit review!!

Laat een bericht achter!

Voor pers/bloggers/vragen:

m.oliemans1987@gmail.com

x Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter