Pagina's

maandag 30 september 2013

Weekend Report #2

 Dit weekend heb ik weer veel spectaculaire avonturen beleefd. Of nouja.... Ik weet niet of ik het zo moet noemen maar, ik was er nog nooit geweest en ik weet nu welk restaurant mijn top 1 heeft.

Mana Mana, een piepklein onopvallend restaurantje in de pijp, zonder website, contant betalen en geen menu kaart. Reserveren noodzakelijk, knus met meubels van de kringloop en kaarsjes op tafel en heel vriendelijk personeel. En GODDELIJKE gerechten. Je krijgt een zogeheten 'Mana Mana Experience en eet voor nog geen 30 euro je buikje rond totdat je niet meer kan. Er zijn ontzettend veel gangen en je moet zeggen als je voldaan bent!! 

Restaurantje heeft Israëlische Veganistische en Vegetarische gerechten en voor de karnivoren onder ons 1 vlees gerecht. Maar ga vooral voor de Experience!! En laat je verrassen. En een klein tipje van de sluier ....

De gerechten worden zo mooi opgediend , het is te mooi om waar te zijn!!


Bloemkool-zoete aardappel soep.


Dipsaus met avocado en humus. 


Servies van de kringloop.

En een intieme sfeer!!

Hemonystraat 66hs, Amsterdam.

aangezien ik helemaal maar dan ook helemaal een Vintage Lover ben en al op de meest fantastische lokaties ben geweest in Amsterdam, wilde ik gisteren iets nieuws. Ik las op Facebook dat Topshit Fransjes Tweedehandsjes op de Geldersekade 28 in Amsterdam uitverkoop had. De winkel is gevestigd oo een uniek punt, er wordt een heerlijk oubollig plaatje gedraaid en het is een heerlijke winkel om in te struinen en mooie pareltjes te vinden. Ik kocht een oud roze blouse met polkadotten met een rond kraagje en een omslag sjaal met hertjes erop. Daarbij kreeg ik nog een fijne stoffen tas cadeau. Wat een fijne winkel!! En wat een vriendelijk personeel. Als er iets is met de artikelen mag je altijd komen ruilen! Fijn!! 


Aangezien de herfst zijn intrede heeft gedaan is het ook weer tijd voor seizoensgebonden producten. Mijn moeder maakte daarom dit weekend Pompoensoep en heerlijke guacamole! 

Wat was dat heerlijk!! Daar kan je mij nou echt blij om maken!!



Bij de guacamole zit de pit er ook bij. Die zorgt ervoor dat de guacamole niet bruin wordt. Wisten jullie dat?!

Aangezien ik op de gezonde toer bezig ben en ik mij daar steeds beter bij ga voelen, kocht ik het boek: 100% Suikervrij in 30 dagen! Ik kan jullie zeggen: de Challenge is begonnen en het voelt nu al top!!


Wil jij dit boek nu ook bestellen?! Kijk dan eens op de site : www.sugarchallenge.nl 

Dit was Weekend Report #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter