Pagina's

donderdag 20 maart 2014

ShopSpots in Amsterdam Zuid: deel 2

Hai Allemaal,

Van velen van jullie hoorde ik dat jullie 'Shopspots in de Pijp' een leuk onderwerp vonden! Ik heb er ook erg van genoten om dit te reviewen en te schrijven voor jullie. Vandaar dat ik vandaag deel 2 voor jullie zal schrijven. Het zal dit keer niet persé in de Pijp heten maar in Zuid want er zijn genoeg leuke plekken in Zuid te vinden die ook Hip zijn!

We hebben het nu over SLA dit leuke tentje zit vlakbij het sarphatipark en daar schreef ik al eens eerder over! Gisteren ging ik daar eten en stelde mijn eigen SLA samen! Het leuke van het samenstellen van de SLA is dat je ook bepaalde soorten groente/ kiemen/ toppings of dressings erin kan stoppen die je zelf niet zo snel in huis zou halen. Helaas ben ik door mijn enthousiastme vergeten om er een foto van te maken..Maarrrrr als ik zeg seizoensgroenten en dan onder andere: pompoen/ zoete wortel/ avocado/ biologisch eitje gaat je hart toch al sneller kloppen?! 

Bij het wisselen van de seizoenen wisselt ook de menu kaart! Ideaal dus! 

Superfoods zijn helemaal in! Ik nam van te voren dus ook een smoothie met frambozen/kersen/limoen en maca poeder!! Heerlijk! En perfect voor de lente!


Als toetje koos ik voor de Vegan Cheesecake! Wat is die lekker!! Met een heerlijke Limoen smaak! 


Verrukkuluk!!!

Dus: als je eens in de Pijp bent... Ga dan eens aan bij SLA! Je kan zowel direct opeten als meenemen! 

Ik ging ook even langs Bilder & De Clerq. Deze 'eetwinkel' zit tegenover SLA, ook op de Ceintuurbaan! Het concept van de winkel is simpel : je kiest een recept uit, pakt van de tafel en uit de diepvries de bijbehorende ingrediënten, kiest een bijpassend wijntje uit en rekent af! Op de woensdag is er een 20% groene kortingssticker op de maaltijden te vinden. Dit betekent 3 gerechten voor €35 !! Top dus! Buiten deze gerechten om kan je ook andere biologisch verantwoorde producten scoren met een goede achtergrond! Daarover zal ik binnenkort een review schrijven! Het personeel is uiterst vriendelijk en weet waar ze over praten! Mocht je twijfelen over een product dan mag je altijd even proeven. De prijsklasse in deze winkel ligt tussen de €€-€€€. Maar dit is de producten aan te zien en te proeven! Dus als je biologisch kiest dan betaal je er gewoon naar! :-) 

Gisteren kocht ik een aantal producten! Kijk maar:



Muesli van Leev, Studentenhaver, Spelt brood van Bilder zelf, en koekjes met Paranoot & Dadel!! 

Ook kocht ik nog hele schattige kruiden die je heel simpel zelf kan kweken van Bag to Nature! Later meer! 


Dit was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie genoten hebben van m'n review en ik ben heel benieuwd of jullie deze 'ShopSpots' ook al ontdekt hebben! Laat een reactie achter!

Volg mij ook even via de volgende kanalen:

-Twitter: Moos Groene Wereld
-Facebook: degroenewereldverbeteraar 
-Instagram: degroenewereldverbeteraar 
-Google+: De Groene Wereldverbeteraar 

Dááág!

Xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter