Pagina's

zondag 24 augustus 2014

Magneet Festival

Lieve Lezers,

Afgelopen zaterdag was ik op het Magneet Festival. Dit festival is twee weekenden per jaar (22,23,24 en 29,30, 31 aug) dit festival staat bekend om het uiten van je creatieve geest op het gebied van onder andere: kunst, muziek, architecture en andere verrassingen. Ik neem jullie mee voor een impressie.

Een vriendin van mij heeft een Spirituele Boekwinkel in Amsterdam (Ruysdaelkade 71) genaamd Wanuskewin. Ik mocht haar helpen met de support en de verkoop...

Zie hier hoe gezellig wij het hadden en welke mooie producten zij onder andere verkoopt: 


Tussen de werkzaamheden door konden ook wij genieten van al het moois op Magneet. We genoten van de zon op onze privé bank:


Prachtige architectuur, echt vakwerk en natuurlijk de creatieve geest! Bijzonder bouwwerk en vooral bijna helemaal gerealiseerd uit hout.


Ondanks de regenval en de modder genoot ik enorm van de sfeer op Magneet. Iedereen met een eigen style.... En voor degenen die even geen inspiratie hadden.... De Weggeefwinkel naast onze stand bood uitkomst. Zowel kleding als andere gekke accesoires maakte de dag compleet. Ik scoorde een knalroze vest omdat ik het koud kreeg. Ohja bovendien was alles gratis.....op deze (regenboog) stand.



De Magneet kassa's om je muntjes te scoren..... Ook weer vakwerk!


Heerlijke Curry Sushi gegeten..... 


Een inspirerende workshop gevolgd over wie je bent en wat je wil zijn. In contact komen met andere mensen en genieten van elkaar, de warme kussens, de waterpijp en het gedruppel van de regen op het dak.


Vormgeving in de inspiratie tent waar de workshop werd gegeven. Helemaal Hippie style <3



Met natuurlijk ook een bezoek aan het Compost toilet! Hoe cool is dat?! Uiteindelijk worden er van jouw uitwerpselen weer grondstoffen gemaakt voor de landbouw!


Even chillen in onze hippie caravan, opwarmen met een shot vodka en inspiratie op doen tijdens een workshop kalligrafie! En support flyers maken voor Wanuskewin! 


Nu nog leeg... Maar in de avond ging deze tent volledig los op heerlijke beats! En zat ie tot op de nok toe vol! Ik heb heerlijk gedanst! En voor wie wilt weten hoe het er daar aan toe ging.... Verwijs ik jullie op mijn Facebook pagina naar mijn YouTube kanaal! 


Even mediteren en genieten onder hippies dakje.... 


En voor wie wil weten wat er onderstaand voor mysterie is gebeurd.... Kom aanstaand weekend dan even langs op Magneet en ervaar het zelf!


Thanks a Lot <3 volgend jaar ben ik er weer bij! :-) 

Volg mij via de volgende kanalen:
Twitter: Moos Groene Wereld
Facebook: De Groene Wereldverbeteraar
Instagram: Degroenewereldverbeteraar 
YouTube: De Groene Wereldverbeteraar
Google+: druk onder mijn blogpagina op volgen naast mijn naam dan blijf je op de hoogte van nieuwe updates! 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter