Pagina's

maandag 11 augustus 2014

Weekend Report

Lieve lezers,

Vandaag neem ik jullie mee naar afgelopen weekend dat voor mij heel inspirerend, warm en relaxt was. Ik heb mijn hoofd heerlijk leeg kunnen maken.

Op zaterdag had ik ME-TIME. Dat was alweer een hele poos geleden dat ik een dag had die in het teken stond van mezelf. Ik heb mezelf verwend met heel veel thee. Voornamelijk kamille en venkel en daarnaast ook veel water. De res van de dag heb ik gevuld met heerlijk relaxen op de bank, slapen in het zonnetje op het balkon en het boek: van gifbelt tot tempel  gelezen en inspiratie op gedaan voor de darmreiniging die ik binnenkort wil gaan doen. 

In de avond heb ik SLA thuis laten bezorgen. (www.ilovesla.nl zie mijn andere blog over deze heerlijke shop) SLA brengt nu binnen een aantal postcodes in Amsterdam, het assortiment bij je thuis.... Even online bestellen en genieten dus!




Ik heb ontzettend gesmuld en het was een voldane dag! 

Zondag had ik de wekker vroeg gezet want ik ging met een vriendinnetje en haar zoontje wat leuks doen. We kozen voor het bos en de geitenboerderij. Heerlijk naar buiten, even het gevoel hebben dat je niet in de stad bent, geitjes aaien, voeren en melk geven uit een flesje, in de speeltuin spelen..... En je weer even kind voelen......



Deze werden geboren terwijl wij er waren. Zo lief! 



De BOK was ook duidelijk aanwezig! En bokken dat hij deed. ;-) 

Op een gegeven moment kregen we een bui maar dat was heerlijk genieten. Luisteren naar de regendruppels op de bladeren is ontzettend meditatief! 

En om in het meditatieve te blijven genoot ik in de avond van een Volle Maan Ceremonie. Waarbij ik samen met twee anderen aan mijn spirituele groei heb gewerkt... Dat onderwerp ga ik later behandelen. Ik wil jullie het resultaat alleen niet onthouden.... 


Ik ben er trots op! 

Wat hebben jullie het weekend gedaan?! Nemen jullie ook wel eens tijd voor jullie zelf?! Zo niet..... Pak dan nu je agenda en maak er een dag voor vrij! *TIP* 

XOXO 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter