Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

#DIY: Blond Amsterdam Look A Like

Lieve Lezers,

Zoals de meeste inmiddels wel weten ben ik ontzettend fan van Blond Amsterdam. Ik heb al m'n hele huis ermee vol maar er is nooit genoeg. De laatste tijd zijn er heel weinig handwerk artikelen in de winkel. Met Kerst heb ik weer eens handwerk gekocht. Heel mooi maar ook heel duur. Aangezien ik ontdekt heb dat ik zelf ook over menig talent beschik, ben ik zelf maar aan de slag gegaan toen ik ontdekte dat Blond haar vormen bordjes gewoon bij Xenos koopt. 

De porcelein stiften heb ik alweer een poosje in huis maar kan je kopen bij bijvoorbeeld Gebr Winter. Check hier het resultaat:


En deze:


Vind zelf persoonlijk de eerste het beste gelukt maar niet getreurd de onderste krijgt ook een plekje in m'n huis. Nu eerst 48u drogen en dan kan ik ze oneindig gebruiken en in de vaatwasser doen zonder dat de afbeelding verdwijnt. 

Wat vinden jullie ervan?

Maak je zelf ook wel eens iets na van Blond Amsterdam?! Ik zette de volgende Facebook groep op: Blond Amsterdam Look A Like. Neem eens een kijkje! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter