Pagina's

vrijdag 2 januari 2015

Max & More Groen?

Lieve lezers,

Ik wens jullie hierbij een gelukkig 2015! Een nieuwe start in een nieuw jaar oftewel: voornemens. Een voornemen van mij dit jaar is onder andere meer make-up dragen. Ik heb een tijd gehad dat het mij niet zoveel boeide en ik gewoon make-up loos door het leven ging. Maar nu opeens is het een issue geworden en ging ik dus op zoek naar de perfecte make-up. Dit bleek nog een hele uitdaging met mijn gevoelige huid.....


Aangezien ik een groene lifestyle naleef, wilde ik dit ook graag in de vorm van make-up. Helaas bleek mijn huid van alle goedbedoelde groene merken niet zo blij te worden met uitslag en nog meer ellende eraan toe. Maargoed de keuze was nu dus of hele dure make-up waar ik sowieso geen geld aan wil uitgeven of hele goedkope. Twijfels alom want 'goedkoop is duurkoop' spookte wederom door mijn hoofd.... ! Totdat ik Max & More ontdekte van Jawel, de  Action......

Ik ontdekte dat ze hele leuke make-up verkopen dat niet eens duur is maar toch hip en dat de verpakking na gebruik gerecycled kan worden en dat de producten niet op dieren zijn getest!  Dus nam ik het volgende mee:

- twee make-up paletjes met oogschaduw.

De bovenste heet: 'Blue Palette' en de onderste heet: 'Green Eyes'.



- CC Cream Medium SPF 15 en vitamine E en A.


- Eyeliner Col Noo1 Black


Erg blij en tevreden op zoek naar het goede moment om ermee aan de slag te gaan. Met Kerst en oud&nieuw was het dan zover. 

Met Kerst gebruikte ik de CC Cream en met oud&nieuw gebruikte ik de CC Cream, oogschaduw Blue Palette en de eyeliner. 

Ik ben met de oogschaduw en de CC Cream erg tevreden. Het dekt goed, het blijft lang zitten en het product voelt fijn aan op de huid. Ik heb geen enkel moment last gehad van uitslag of een trekkerig gevoel. De eyeliner heeft hetzelfde effect alleen vervaagt snel (ook als je er een dikke lijn van maakt) en loopt snel uit. 

Ik zal de swatches laten zien van bovengenoemde producten en daarna de foto's van de looks! 

De swatches van de oogschaduw pallette zien er als volgt uit: 


De Swatch van de eyeliner zie je hier:


En de kleur van de CC Cream komt als volgt uit de verpakking:


Erg blij met het resultaat:

Kerst:


Oud&Nieuw:



Ik hoor graag wat jullie van de looks vinden en of jullie de producten kennen. Druk onderaan mijn blog op volgen als je dat nog niet gedaan hebt! 















2 opmerkingen:

  1. Anoniem00:36

    interessant onderwerp. De make up artikelen van de desbetreffende winkel heb ik goede ervaring mee. De pics zijn mooi. Soms is het goed om je ff op te tutten.... Ach ja met of zonder make up. Je bent een prachtige jonge dame.... grt Bri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de looks best wel tof geworden, die rode lipstick staat je goed! Zelf gebruik ik alleen toch niet echt vaak make-up van de Action, omdat ik de kwaliteit echt niet voldoende vind. En trouwens, nog even een tipje: sinds een poosje is het verboden om cosmetica op dieren te testen, dus als het goed is test geen een merk haar make-up nog op dieren! Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter