Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Ecover Ultra Gel

Lieve lezers,

Vandaag review ik voor jullie de nieuwste waskracht aller tijden! Namelijk: Ecover Ultra Gel.

Ja je leest het goed er is een nieuw wasmiddel op de markt.


Deze handige knijpfles lijkt op het eerste oog niet handzaam omdat hij nogal log oogt, maar als je eenmaal het geheim weet van deze fles zie je het 'logge' alleen maar als een voordeel.

Ik moest eerst drie keer kijken hoe deze fles open moest: draaien of trekken of draaien en trekken en daarbij rekening houdend met het feit dat het wasmiddel eruit kon vliegen.

Niets is minder waar want kijk maar:


Deze handige fles is onder de blauwe dop voorzien van nog een sluiting. Ik vind dit heel praktisch omdat de blauwe dop dient als: het voormalig 'wasbolletje'

Je maakt de fles open en doet de benodigde hoeveelheid wasmiddel in de dop en legt de dop tussen het wasgoed in de machine. 





Het wasmiddel bestaat uit Ultra Gel  en dit is een supergeconcentreerde waskracht. Het pakt met de interactieve plantaardige  ingrediënten (wat heel natuurvriendelijk is) het vuile wasgoed stevig aan en wordt daardoor super schoon en je hebt maar een klein beetje nodig.
Tenminste ik vanwege mijn op dit moment eenpersoons huishouden. Ik kan me voorstellen dat je bij een gezin met kinderen wel meer nodig zult hebben. 

Daarvoor staat er ook een foefje op de fles die aangeeft hoeveel je nodig zal hebben.


Ik ben zeer tevreden over dit wasmiddel want ik heb het resultaat even naast elkaar gelegd.

Vuile sok:


Schone sok:


En kijk dan vooral naar de letters ;-)

Buiten dat deze fles biologisch afbreekbaar is zit er aan de zijkant ook nog een naad waar je doorheen kan kijken en of je kan zien hoeveel wasmiddel je nog over hebt. Zo kan je precies zien wanneer je een nieuwe fles aan moet schaffen!! 

Rest mij nog een vraag: gebruiken jullie al Ecover wasmiddel en/of Ultragel?! Wat is jullie ervaring?! Laat een reactie achter bij de comments!!

Bedankt en XOXO 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter