Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Little Miracles

Jongens!!! ik heb een nieuwe dorstlesser ontdekt! 
Ik was al een poosje op zoek naar een echt goeie dorstlesser die ik af kan wisselen met water. Nu denk ik hem hebben gevonden.

Little Miracles is een revitaliserende frisdrank met groene thee. De ingrediënten zijn als volgt: koolzuurvrij water, agavesiroop, appel, citroen, granaatappel, acai, groenethee extract, plantenextract waarvan 6 jaar oude ginseng, citroenzuur, natuurlijk aroma, en antioxidanten.

De smaak heet; 'organic energy'. Er zijn nog meer varianten maar deze vind ik persoonlijk het lekkerst. De combinatie van ingrediënten maakt dat het een echte dorstlesser is en je daarna echt een tijdje zonder vocht kan. Je proeft de natuurlijke ingrediënten en de kleur is te vergelijken met kamille thee.

Daarnaast zit de inhoud in een mooi flesje. Dat biologisch afbreekbaar is.


Little Miracles is onder andere te koop bij:  Ekoplaza, Estafette de biologische eetwinkel en Marqt.

Hebben jullie deze drank ook al eens geproefd?! En wat vond je ervan?! Laat een reactie achter bij de comments !

XOXO 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter