Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

Angsthaasje of toch niet?

Lieve Lezers,

Vandaag is het de Landelijke Dag van de Psychiatrie, een dag die ik graag onder jullie aandacht wil brengen. Het is voor mij meer dan normaal dat ik elke dag een pilletje neem, gestructureerd mijn dag door kom en zorg dat ik niet mijn grens over ga. En ik schuif het niet onder stoelen en banken dat ik een Angststoornis heb (gehad). 



Ik durf er openlijk over te praten, maar zoals jullie misschien wel weten is dit niet voor iedereen zo makkelijk. 



Psychische stoornissen worden veelal niet besproken omdat mensen niet willen dat anderen denken dat ze 'gek' zijn. Het geeft hen geen zelfvertrouwen om over dit onderwerp openlijk te spreken. 

Om deze Angst uit de wereld te helpen, heb ik voor jullie (of voor degenen die er ook mee zitten, of er gewoon meer over willen weten) onderstaande video klaargezet!


Voor mij is het niet meer dan normaal geworden dat dit in mijn leven speelt en het gaat nu goed! Ik heb mede hierdoor mijzelf echt leren kennen en mezelf teruggevonden! Weet wat goed voor mij is, heb mijn levensstijl veranderd, ben daarover gaan bloggen, doe nu allemaal dingen die ik 'vroeger' nooit gedurfd zou hebben en laat mij echt niet meer uit het veld slaan! 



Dus laat er geen gras over groeien dat je 'iets psychisch hebt' maar zeg gewoon: ik ben trots want ik heb een angststoornis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter