Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Sugarfree Fall Oatmeal Cookies

Jaja, jullie lezen het goed lieve lezers. Vanavond kreeg ik ineens de smaak te pakken en maakte ik suikervrije havermout koekjes.
Recept is volledig zelf bedacht en bevat de volgende ingrediënten:

-Tarwebloem 250gr
-Kokosboter 150gr
-Mespuntje Himalaya zout
-twee eetlepels kokosbloesemsuiker 
-twee eidooiers biologisch 
-twee eetlepels kraanwater
-biologische cacaopoeder anderhalve eetlepel
-biologische havermout twee eetlepels 

Doe alles bij elkaar in de kom meng en kneed het tot een bal en laat het 20 minuten rusten in de koelkast. Verwarm ondertussen de oven voor op 160gr. Zet de bakplaat klaar met bakpapier. Haal na 20 minuten het deeg uit de koelkast en maak vormpjes naar wens van minimaal 1 cm dikte. (Mag ook groter maar dan moet het langer in de oven.)
Leg de deegvormen op de bakplaat en schuif het de oven in. Wacht 30 minuten en haal je koekjes uit de oven.

Resultaat: 


Overheerlijke knapperige koekjes! 

Ik heb ze express iets dikker gemaakt en lekker in een eigen vorm gemaakt. Ik moest aan mijn jeugd denken met het koekjes bakken. Deel is met en deel is zonder cacao poeder.
Fijn recept want het is simpel en gemaakt van wat ik nog in huis had. Hoef nu voor deze week geen koekjes meer te kopen en het is bovendien een recept om gezond te snoepen. 

Eet smakelijk ! :-)

1 opmerking:

  1. Anoniem11:22

    Hi! I would like to share your recipes on Volrecepten.nl. Adding your blog will make your content available to our users and send you some additional traffic. To have a better visibility and compare the number of visits of your blog with other popular Dutch sites, install the myTaste widget.
    You can add your blog from the main page in the Top Blogs section (Food blogger? Sluit je!).
    Hope to see you there soon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter