Pagina's

donderdag 16 oktober 2014

Koffie?

Lieve lezers,

De meeste mensen nemen om goed wakker te worden in de ochtend een stevige bak koffie. Ze kunnen daarna zogezegd de dag aan. Wellicht herkennen jullie dit?! Ook om de dag door te komen drinkt men geregeld een bak koffie. De één helemaal zwart de ander met de nodige toevoegingen zoals suiker en melk of een zoetje.

Als ik naar mijn eigen patroon van koffie drinken kijk doe ik dit alleen zo af en toe. Want ik raak er zo hyper van dat ik die dag zelf en dagen daarna niet meer (goed) kan functioneren. Ik ga trillen, word angstig, heb het gevoel flauw te vallen en kan vooral niet slapen.

En die verschijnselen zijn er dus niet voor niets. 

Kijk maar eens naar onderstaand plaatje:


Voor de mensen die koffie verslaafd zijn is dit denk ik wel een eyeopener! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter