Pagina's

vrijdag 13 juni 2014

Food Art, Love That

Lieve lezers,

De laatste tijd merk ik dat ik dol ben op het bedenken van eigen gerechten, smoothie's etc.. Maar vooral good food! Ik vind het aantrekkelijk om het voordat ik het eet/drink op een kunstzinnige manier vast te leggen op de gevoelige plaat!

Hieronder vinden jullie een impressie:

- afgelopen dinsdag maakte ik deze overheerlijke smoothie met : bleekselderij, komkommer, bosui, knoflook, watermeloen, aardbeien en banaan. Toppings van lijn en chiazaad! 


- sinds kort heb ik het bevroren fruit ontdekt in diverse supermarkten. Als je trek hebt in iets kouds maar wel gezond dan neem je lekkere Biogarde/Provamel ( of een andere yoghurt die jij wil) en vul je dit aan met bevroren vruchten eventueel kan je er nog kokosbloesem suiker aan toevoegen....


- Lekker origineel.... Zelf suikervrije chocola maken in 5 minuten. Ingrediënten: kokosolie, cacao, paranoten, dadels, kokosbloesem suiker, en kokos rasp.
Ik kan er geen genoeg van krijgen!! 


- Dit is aardbei-granaat appelsap met bevroren peren ijs (zelf gemaakt) en bevroren fruit. Ik deed het peren ijs in ijsblokvormpjes met getuite lipjes! 


- zomerse verwennerij: een halve watermeloen !!


- tarwegras met bio appelsap! 


Muesli van Leev met gezonde pitten en Biogarde!!


- spinazie, komkommer, bleekselderie, goudreinet, chiazaad, moerbeien en lijnzaad.


Sinaasappel, tomaat , mandarijn, banaan, aardbeien, wortel, chaibessen en chiazaad!


Ik ben benieuwd naar jullie feedback!

XOXO 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter