Pagina's

zaterdag 7 juni 2014

Funky Fairtrade Hippy Chic

Ja lieve lezers,

De titel zegt het al, we hebben het hier over Milagros Mundo de winkel van Natasja op de Postjesweg in Amsterdam!



Natasja, zelf een hippie, wilde haar droom verwezelijken en is door haar interesses in alle culturen een winkel begonnen met Fairtrade spullen uit alle werelddelen! 

Van leuke accesoires tot zeepjes! Je vindt het allemaal in de winkel en het is stuk voor stuk met liefde ingekocht door Natasja! Alles wat zij zelf leuk vindt is terug te vinden in haar winkel. 


En heb je hulp nodig bij het vinden van bijvoorbeeld een cadeau voor een speciale gelegenheid?! Vraag Natasja om advies! Ze kan je heel veel vertellen over sommige (voor mij ook) onbekende 
spullen.

Ik kende de winkel vanwege het feit da een vriendin van mij om de hoek woont en ik er dus al meerdere malen langs was gekomen, uiteindelijk Natas ook op verschillende festivals tegen gekomen en nu dus besloten ivm mijn liefde voor India, Buddha's, spiritualiteit en yoga, langs te gaan in deze leuke winkel.

Ik heb er echt werkelijk mijn ogen uitgekeken. Je zou eigenlijk beter kunnen zeggen dat het een museum is! Zo mooi en inspirerend!

Impressie:


Het leuke is dat ze behalve deze mooie buddha ook een hoek heeft ingericht voor cadeautjes voor kinderen. Dus zoek je een apart cadeau voor een kind van 0-12.......


Dromenvangers, je kan er niet genoeg van hebben. Buiten dat het je nare dromen uit je systeem haalt en mooie positieve dromen binnen laat, staan ze ook gewoon heel mooi als een accessoire in je woonkamer ipv alleen boven je bed.


In God's hands! Deze mooie Lotus waxinelicht houder en Mala (meditatie) ketting. 

De prijzen van de spullen variëren echter. Maar zijn wel zo eerlijk in vergelijking met het product! 


Kleuren overal..... Je wordt er zo ontzettend gelukkig van! 

Dus binnenkort bezoek jij ook deze leuke winkel, volg je haar op Facebook, Twitter en Instagram en blijf je op de hoogte van alle nieuwtjes!!

Uiteraard ging ik ook niet met lege handen naar huis en kocht ik: twee prachtige cd's, een teil en een inspiratie opschrijfboekje! 


En mocht je nu enthousiast zijn geraakt over mijn blog, maak jezelf dan ook even lid van:

Twitter: Moos groene wereld
Facebook: de groene wereldverbeteraar 
Instagram: degroenewereldverbeteraar
Google+: de groene wereldverbeteraar

Bedankt!

XOXO 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter