Pagina's

vrijdag 27 juni 2014

Pranic Healing

Lieve Lezers,

Anderhalve week terug ik heb mezelf een healing cadeau gegeven. Het heeft mij ontzettend goed gedaan. Om jullie te inspireren zal ik één en ander uitleggen. Doe ermee wat je wil!

Wat is Pranic Healing ?

Pranic Healing is een energetische genezings methode, die gebruikt maakt van levens energie (prana, chi en ki) om op een natuurlijke manier de gezondheid te verbeteren en te behouden.



De Pranic Healing is gebaseerd op twee wetten der natuur:

- De wet van zelfherstel: het lichaam heeft een zelfherstellend vermogen.

- De wet van levensenergie: alles wat leeft heeft levensenergie nodig.

Door prana toe te voegen aan je lichaam, kan het natuurlijke genezingsproces versneld plaats vinden. De prana kan je zien als jouw brandstof, die je lichaam en geest nodig hebben om gezond te blijven. 

De methodiek van Pranic Healing is systematisch toe te passen en door iedereen te leren die zijn gezondheid wil verbeteren of anderen hiermee wilt helpen. Ook kun je met Pranic Healing effectief psychische klachten behandelen en verlichten.

In de Pranic Healing wordt gewerkt met onder andere het energielichaam (aura) en de 11 grote energie centra (chakra's) 

De 11 chakra's:


Mijn ervaring met de Healing was heerlijk: eerst was ik totaal gespannen, daarna werden de chakra's geopend en kwam mijn negatieve energie stroperig vrij. Ik voelde dat het 'uit' mij werd getrokken. Begon te tintelen en daarna was ik dagenlang heel erg moe en sliep ik ( terwijl ik daar meestal wel moeite mee heb) dagenlang en nachten lang door! Wat een bijzondere ervaring.

Iedereen reageert er weer anders op. En je ontdekt vele diepliggende kanten van jezelf waar je wellicht voor een Healing nooit vanaf wist.

Ben je nu ook nieuwsgierig geworden naar de Healing, kijk dan even op de algemene site: www.healingmiracles.nl

Bedankt dat ik dit met jullie mocht delen! 

Wil je op de hoogte worden gehouden van mijn updates?! Druk dan op 'volgen' onderaan mijn blog! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter