Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Holistische Polariteits Massage

Lieve Lezers,

Afgelopen maandag had ik voor mezelf een verwen moment gepland in de vorm van een massage. Ik kwam Femke, masseuse in opleiding, per toeval tegen via Facebook en ontdekte dat haar praktijk op 5 minuten van m'n huis ligt. Heel fijn want na een massage wil ik altijd meteen verder in het moment en met een dekentje, boekje en kopje thee op de bank. Het is dan vervelend als je nog een hele reis te gaan hebt.

Femke bood een aantal massages aan voor een schappelijke prijs van €20 omdat ze daar nog niet voor gediplomeerd is maar wel zeer ver gevorderd. Je hoeft dus niet bang te wezen dat ze er niks vanaf weet.

Ik koos voor de holistische Polariteits massage. Dat is een massage die te maken heeft met bewustwording. Door de massage kom je in contact met je lichaam en gevoel en leer je de signalen die zij geven te herkennen. Deze massage kan helpen bij verandering, verwerking en vooruit komen.


Mijn ervaring was dat ik van een totaal gespannen lichaam langzaam terug werd gebracht naar een lichaam dat begon te tintelen en daarna aanvoelde alsof er een auto over me heen was gereden. De vermoeidheid kwam er aan alle kanten uit. 

Na de massage mocht ik nog even blijven liggen en was ik in een ZEN modus. Ik voelde me heel licht en m'n hoofd was wonder boven wonder leeg. 

Het is per mens verschillend wat de reacties zijn maar bij mij kwam m'n concentratie beter terug en heb ik een avond tranen met tuiten gelaten maar ik merkte dat ik los kon laten en dat gevoel is echt waanzinnig! 



Wanneer mag ik weer?! Het is echt een aanrader! 

Zoek even op Facebook: Massagepraktijk Femke en boek ook deze overheerlijke massage waarbij je je zeer bewust wordt van je eigen lichaam! 

Deel je ervaring in een antwoord onder deze blog als je na het lezen van die van mij daar behoefte aan hebt.

Ik ben ook benieuwd welke massages bij jullie de voorkeur hebben. 

Let me know! En ben of ken je een masseuse, wie weet lig ik daar dan wel binnenkort op de tafel! 

Thanks A Lot!

XOXO 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter