Pagina's

zondag 15 juni 2014

Lang Leve het Vondelpark

Lieve Lezers,

Gisteren was het dan zover.... Het Vondelpark bestond 150 jaar. Een goed moment en een prachtige dag om daar bij stil te staan en een tal van activiteiten te organiseren door de organisatie.

Vrijwel door het hele park werden er activiteiten georganiseerd voor jong & oud. 

Het openlucht theater ging los met onder andere Trijntje Oosterhuis, Glennis Grace en Waylon, er was op hetzelfde terrein een Pop-Up pizza restaurant maar je kon er ook genoeg andere heerlijkheden scoren. Ik ging voor pastasalade met tonijn. 

De Vondeltuin had (h)eerlijke burgers ook voor vegetariërs! En ondertussen kon je onder andere genieten van de Cat Carpenters die op volle toeren draaide! Sander de Rapper kwam ook nog even langs en het was weer het vertrouwde sfeertje! 

Op de koeienweide die normaal gesproken niet vrij toegankelijk is kon je nu gratis rondleidingen krijgen over een mooi verborgen stukje natuur midden in de stad met zeldzame bloemen en planten waarvan je sommige soorten ook kan eten maar ook de dieren die er leven kwamen langs! 





Ben en Jerry's zorgde ook voor de nodige verkoeling en verkocht heerlijke ijsjes.

Vanuit Spiritueel centrum De Roos werden gratis work shops gegeven onder andere: Pranic Healing, Yoga en Zeldenkrais.

De Healing heeft positieve effecten gehad op mijn lichaam. Ik merkte dat ik vandaag m'n systeem aan het ordenen was. Ik voelde me behoorlijk moe en een beetje ziek. Maar wel voldaan.

Zeldenkrais heeft mij geleerd dat bewuster mijn lichaam moet gaan voelen. Ik kreeg fijne en praktische tips mee hoe ik dit in de praktijk kan brengen.

Er was ook een stand met hele mooie sieraden.... Onder andere Mala kettingen! Ik heb me echt moeten inhouden maar er zaten weer echte pareltjes tussen. 

Ook was ik op het prieeltje in het Vondelpark... Het stond dit keer vol met Tulpen die je kon plukken tegen een bepaalde prijs. Dit wil men vaker laten terugkomen in het park als vaste activiteit.


Instagram, de bekende foto deel app was er ook en daar kon je een #selfie uploaden die werd afgedrukt in magneet vorm.


Uiteraard brengt buitenlucht op ideeën.... Binnenkort verschijnt daar meer informatie over op de blog.

Voor de rest was er nog een skate clinic, een honden school, kunst, en urban art, Braziliaanse zouk work shop, tennis clinics op de twee tennis clubs, een opera op VondelCS en een toespraak van Annejet van der Zijl en een Silent Disco! 

Een prachtige dag om op terug te kijken !

XOXO 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter