Pagina's

woensdag 4 februari 2015

Effio: "Leven in Details"

Beste allemaal,

Toen ik laatst op de MINT Fair was in de RAI, ontdekte ik een heel leuk merk. Of eigenlijk een hele leuke sok. Zijn naam is Effio en is een eerste klas sok voor de nette heer. 

Als je de sok in eerste plaats ziet geloof je niet dat ze voor mannen zijn want welke man van tegenwoordig draagt er nog lange sokken (kniekousen).


"Effio gelooft dat het leven over details gaat en brengt een boodschap van opmerkzaamheid"


In zowel design, kleur als kwaliteit ( gemaakt van hoogwaardig Egyptisch katoen) van stoffen wordt echt alleen het beste gebruikt.

Zo ontstaat een sok die vrolijkheid ademt uit al z'n stiksels.

Effio maakt je outfit af of is het prille begin! 

Daarnaast kan je op de rand van de sok zien wie de ontwerper (die van mij Antoine Peters) is. 


En vind ik persoonlijk dat Anno 2015 de mannensok een stap voorwaarts heeft gemaakt. Weg met al die saaie sportsokken, sokken van de HEMA of de V&D. 

Je hebt de sokken met strepen, bloemen, ogen of basic met twee kleuren. 

En je kan ze combineren op welke manier je ze zelf wil.

Alhoewel de sokken gericht zijn op mannen, vind ik ze als vrouw ook erg mooi en gedetailleerd! Ze zitten prettig en ze maken je outfit helemaal af! 

Zie hieronder een aantal voorbeelden die ik maakte:



Wil jij ook zulke leuke sokken voor jezelf of voor je vriend/broer/vader etc.....

En ben je benieuwd geworden naar welke designs er nog meer zijn?! 

Check dan nu de website: 

http://www.effio.eu 

En sla in! 

Wat vinden jullie van de sokken?! Een yes of een No Go voor mannen?! Ik ben benieuwd naar je reactie! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter