Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Geesje Fotografie: 'Puur en Eerlijk'

New Born, Huwelijk, Baby, Kinderfotografie of een mooie shoot van jezelf. Je kan het zo gek niet bedenken of Google gooit je ermee plat als je een zoekopdracht invoert. 
Heel veel keuzes en je kiest uiteindelijk 1 waarvan je denkt: die neem ik! Paar weken later heb je het resultaat in handen en is de foto zoveel bewerkt dat de puurheid er vanaf is....... 

Ik ontdekte 'Geesje Fotografie' en was verkocht! 

Lees haar biografie hieronder en ontdek haar professionaliteit ZONDER poespas. 



" Geesje Weening (29): De liefde voor fotografie begon bij mij al vroeg. Zo'n 18 jaar geleden kreeg ik mijn eerste fotocamera, je weet wel,  met een rolletje. Ik was op vakantie en de eerste dag was het rolletje vol. "

Nu vele jaren later is zij alweer een aantal jaar professioneel fotograaf en maakt zij de mooiste foto's, waarbij haar motto is: 

"Zo puur en zo eerlijk mogelijk, precies zoals mensen zijn op dat moment" 

- Moeder en kind:


Modellen: 


- New Born:


- Baby's: 


- Kinderen:


Zoals je ziet straalt de puurheid en de warmte er vanaf. 

Geesje luistert graag naar jouw wens. Je kan uiteraard ook andere shoots bij haar regelen. 

Ze komt op lokatie, gebruikt het liefst het daglicht of het licht op lokatie, maar kan ook haar mobiele studio meenemen. 

Heb je nog andere wensen, wil je een prijs indicatie of heb je andere vragen.

Neem een kijkje op haar website:

www.geesjefotografie.nl 

voor meer info en contact. 

Like haar Facebook: 


En maak gebruik van haar kortings actie van 20% wanneer je haar hebt geliked! 

Ik zeg doen! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter