Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Squalan Pure & Moisturizer

Zoals jullie wellicht weten heb ik een ontzettend gevoelige huid. Het is daarom lastig om een perfecte crème of olie te vinden die aansluit op mijn wensen en die mijn huid wel accepteert.

Nu kreeg ik een pakketje opgestuurd van het merk: 'Squalan'. 



- Moisturizer:



Dit is een Moisturizer voor de droge, vochtarme of de rijpere huid en bevat 2 soorten olie.

-Squaleen: dit is een lichaams eigen stof die van nature in de huid voorkomt. Wanneer we ouder worden komt er steeds minder van dit stofje in je lichaam voor. 

- Brassica Napus plant. Deze zie je veel staan in Nederlandse weilanden met zijn heldergele bloemen.

Deze Moisturizer zorgt ervoor dat lijntjes vervagen, en dat de glans en de elasticiteit van de huid toeneemt. Het serum zorgt ervoor dat de natuurlijke vochtbalans van de huid herstelt binnen 24uur. 

In de gebruiksaanwijzing staat in de ochtend en in de avond aanbrengen op een gereinigde huid. Aangezien ik al van mezelf een vette huid heb is deze Moisturizer bij mij van toepassing in geval van nood of als ik zie dat mijn huid droog is door bijvoorbeeld kou. Doordat deze substantie 24u doorzet, wordt mijn huid hierdoor juist vetter en ontstaan er meer puistjes. 

- Pure: 


 Pure bevat 100% Squaleen. Ook deze rijke olie zorgt ervoor dat lijntjes verminderen en dat de elasticiteit en de glans van de huid toenemen.

 Aangezien dit een droge olie is die goed intrekt, is deze olie geschikt voor ieder huidtype dus ook voor de gevoelige of de vettere huid. 

Het resultaat was meteen duidelijk. Nadat ik deze olie ingewreven had op mijn gezicht voelde ik het intrekken. Binnen 10 minuten was het zo goed als ingetrokken in mijn huid en bleef er nog een dun laagje olie op de huid liggen. Dit kon zijn werk in de nacht doen. De volgende ochtend had ik een zijdezachte huid en geen irritaties! 

Verpakking:

Deze oliën zijn verpakt in handige pompflesjes. Dit zorgt voor een goede hygiene. En bovendien zijn ze handig in gebruik. Dit is de kleine variant dus die kan je makkelijk even in je tas meenemen  of op reis. 

Ze worden mooi afgeleverd in een jute zakje! 

Deze verpakkingen kostten €14,25 per stuk en zijn te bestellen op: www.squalan.com

Bovendien is dit product ECO gecertificeerd. 

Ik ben benieuwd wie dit product al kent en wat de ervaringen ermee zijn bij jou. 

Voor als je het nog niet kent: zou je dit product naar aanleiding van mijn review kopen?

Ik hoor het graag in de reacties! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter