Pagina's

zaterdag 13 september 2014

#BlondAmsterdamArtChallenge2014

Lieve Lezers,

De laatste tijd zie je op verschillende social media zogenaamde 'challenges' voorbij komen. De 1 voor een levensbedreigde aandoening de ander voor een positieve vibe, of een 100 dagen foto challenge. 

Aangezien de #DIY ( do it Yourself) ook ontzettend 'in' is en ik zoals jullie wellicht wel weten ook helemaal verslaafd ben aan Blond Amsterdam, heb ik zojuist de #BlondAmsterdamArtChallenge2014 opgezet op Instagram! Gewoon voor de fun! 

De bedoeling is dat de genomineerde 3 dagen lang 1 portret van iets van Blond Amsterdam en dit gezamenlijk met de Hashtag op Instagram plaatst. Het mag van alles zijn zolang het maar geschilderd of getekend is of beide. Je mag verschillende materialen gebruiken. Ik heb de lijnen getekend met stift en ingekleurd met waterverf. 

Onderstaand portret heb ik gemaakt en ben ik mee begonnen op Instagram!


Wacht geduldig af wellicht wordt jij ook nog wel genomineerd! 

Bekijk de kunsten op Instagram! 

Enjoy! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter