Pagina's

vrijdag 12 september 2014

HEMA ShopLog

Lieve Lezers,

Zoals misschien velen van jullie, ben ook ik verslaafd aan de collectie van de HEMA! Je zal je nu misschien afvragen wat dit met mijn lifestyle te maken heeft.... Maar dit komt omdat HEMA alles maar dan ook alles in eigen productie heeft van ontwerp tot eindresultaat en dit zorgt er dus voor dat het heel duurzaam geproduceerd is! 

Ik ben van de week even geweest en nam het volgende mee:

Aangezien ik nogal chaotisch ben en de helft kan vergeten ben ik dol op notitie boekjes. Ik laat ze overal in huis slingeren zodat ik, mocht er iets belangrijks opkomen in mijn hoofd, ik het direct ergens kan noteren.....


Bovenstaand notitieboek heeft iets weg van het bekende Aztek printje. Er zit ook een elastiek omheen dat de boel bij elkaar houdt zodat je geen lelijke bladzijdes krijgt!

De kleur vindt ik ook erg leuk. Het is niet overdreven fel maar precies goed genoeg voor verschillende doeleinden. 

Dit notitieboek kost €3,50 .

Onderstaand notitieboek hoort bij de Schoollijn van HEMA en is hip en happening! De kaft is lekker stevig zodat hij tegen een stootje kan! Ook zit er een fijn lintje in die je helpt op welke bladzijde je bent gebleven! Dit boek kost €2,50



De kaft van bovenstaand notitieboek is iets flexibeler dan die van €2,50 maar niet minder mooi. Deze gebruik ik op het kinderdagverblijf als dag overdracht schrift ! Perfect voor woord en beeld! 
Deze kost €1,50 en is ook te verkrijgen in roze, rood, oranje en blauw.

Aangezien ik nogal een groot fan ben van tape met print ook wel Washi tape genoemd kon ik onderstaand noet laten liggen! Weer 1 toegevoegd aan mijn collectie en goed om te weten. De plak kwaliteit word steeds beter!


Deze kost: €2,50.

Soms is het handig om labels te gebruiken bij ke werkzaamheden zodat je bijvoorbeeld kan zien waar je gebleven was, waar je al mee klaar was of wat je nog te doen staat! Daarom heeft HEMA handige 'sticky notes' die je fanatiek in je notitieboek kan plakken ! Zijn ze niet vrolijk? Ze zijn trouwens € 1,00.



Om nu even over te gaan tot de cosmetica en dergelijke....
De laatste tijd heb ik veel vervelende uitslag op mijn gezicht. Ik lijk wel een puber met zoveel acné . Ik heb uiteindelijk eerst de groene weg bewandeld op zoek naar iets passends. Maar helaas mijn huid reageert daar dus nog veel heftiger op. 

De 'stop spot' gel doet dus meteen waarvoor die bedoeld is! En met dit handige tubetje met klein handig doseer puntje is het dus gemakkelijk en hygiënisch aan te brengen direct op de huid. Kosten? € 4,00 



Ik heb een ontzettend gevoelige huid en ik moet steeds maar afwachten of een product daarbij aansluit. Ik heb geregeld last van een vette huid ook als ik onderweg ben. En kan dan ook een oppepper gebruiken. En niks is dan zo fijn als onderstaande doekjes! Althans dat hoop ik..... Mochten deze niet werken dan mag de sensitieve lijn gaan uitbreiden ;-) ohja ze kosten: €1,75


Dit was dan weer de Shoplog ! Willen jullie mij nog even volgen door onderstaand op 'Volgen' te drukken? Ook kan je mij vinden op Facebook ( De Groene Wereldverbeteraar), instagram (degroenewereldverbeteraar), YouTube (Maartje, de groene wereldverbeteraar) en Twitter (Moos Groene Wereld)

Thank you <3

P.s: indien jullie vaker dit soort Posts willen hoor ik dat graag in een reactie! 

Dikke kus! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter